Повідомлення про рух коштів на карткових рахунках

Повідомлення про рух коштів на карткових рахунках

Клієнти отримують повідомлення від ПриватБанку через один із цих каналів:

  • Додаток Приват24
  • Telegram-бот
  • E-mail
  • SMS
  • Послуга «Всі SMS»

Як змінити канал інформування та скільки це коштує ↓

Вартість повідомлень: зарахування, зняття готівки, безготівкові розрахунки

Приват24, Telegram-бот, E-mail SMS
(про зарахування від 2 000 грн, про списання повідомлення не направляються)
Послуга
«Всі SMS» (усі операції)
Усі клієнти Безкоштовно 39 грн/міс.
Одержувачі пенсійних виплат Безкоштовно 39 грн/міс.
Premium-клієнти Безкоштовно

Повідомлення про всі операції

Послуга «Всі SMS»

Послуга «Всі SMS»

Цю послугу підключають, коли немає змоги користуватися смартфоном або є ймовірність, що не буде Інтернету.

Ви отримуватимете SMS про всі карткові операції з грошима: зняття готівки, надходження, безготівкові розрахунки.

Вартість – 39 грн на місяць (тариф підвищено з серпня 2023 року).

Як підключити послугу ↓

Як змінити канал інформування?

Змінити канал інформування ви можете через мобільний додаток або вебверсію Приват24.

Перейдіть у меню «Налаштування».

Перейдіть у меню «Налаштування».

Відкрийте блок «Канал інформування» в додатку або «Керування» у вебверсії.

Відкрийте блок «Канал інформування» в додатку або «Керування» у вебверсії.

Зайдіть у «Канал інформування» у вебверсії.

Зайдіть у «Канал інформування» у вебверсії.

Виберіть канал інформування.

Виберіть канал інформування.

Також ви можете змінити канал інформування, звернувшись на номер 3700 або в чат «Допомога Онлайн» на сайті банку.

Усім клієнтам, окрім одержувачів пенсійних виплат, за замовчуванням встановлено інформування через Приват24.
Для отримувачів пенсійних виплат за замовчуванням встановлено канал SMS (про зарахування від 2 000 грн, про списання повідомлення не направляються)

Як змінити канал інформування?

Змінити канал інформування ви можете через мобільний додаток або вебверсію Приват24.

  1. Перейдіть у меню «Налаштування».
  2. Відкрийте блок «Канал інформування» в додатку або «Керування» у вебверсії.
  3. Зайдіть у «Канал інформування» у вебверсії.
  4. Виберіть канал інформування.

Також ви можете змінити канал інформування, звернувшись на номер 3700 або в чат «Допомога Онлайн» на сайті банку.

Усім клієнтам, окрім одержувачів пенсійних виплат, за замовчуванням встановлено інформування через Приват24.
Для отримувачів пенсійних виплат за замовчуванням встановлено канал SMS (про зарахування від 2 000 грн, про списання повідомлення не направляються)
Перейдіть у меню «Налаштування». Відкрийте блок «Канал інформування» в додатку або «Керування» у вебверсії. Зайдіть у «Канал інформування» у вебверсії. Виберіть канал інформування.

Як відмовитися від повідомлень

Як відмовитися від повідомлень

Відмовитися можна тільки від рекламних повідомлень: акції, продукти та послуги банку, партнерство тощо.

Щоб відмовитися від рекламних повідомлень, зателефонуйте до клієнтської підтримки на номер 3700 або зверніться до чату «Допомога Онлайн» на сайті банку чи в додатку Приват24.