Якість обслуговування та робота
наших сервісів

ПриватБанк робить усе, щоб бути максимально прозорою компанією. У рамках цього завдання на цій сторінці ми зібрали всі ключові показники, що дозволяють оцінити те, наскільки якісно наші співробітники й наші IT-системи обслуговують наших клієнтів.

Оновлення відбувається раз на 2 тижні. Ми працюємо над тим, щоб дані відображалися в режимі реального часу.


У Вас є скарги
або пропозиції?


Написати у ПриватБанк

 

74,65%

Обслуговування у
відділеннях

Процент клієнтів, які поставили нам оцінку «Відмінно» після відвідання відділень банку

99,0%

Обслуговування в Контактному центрі

Процент позитивних оцінок клієнтів із загального числа осіб, які оцінили якість консультацій

99,90%

Робота мережі банкоматів

Процент успішних операцій від їх загальної кількості.

99,60%

Інтернет-банк Приват24 (фізособи)

Доступність Приват24 для приватних клієнтів.

99,60%

Інтернет-банк Приват24 (юрособи)

Доступність Приват24 для корпоративних клієнтів.

99,90%

Інтернет-еквайринг

Процент операцій, що були проведені банком у межах нормативного часу Visa та MasterCard (15 секунд).

99,59%

Робота POS-терміналів

Процент успішних платежів від загальної кількості.

99,55%

Платежі, що не потребують уточнення даних у клієнтів

Процент операцій, що банк проводить протягом 1 хвилини (нормативний час).

99,81%

Платежі, що потребують уточнення даних у клієнтів

Процент операцій, що банк проводить у межах нормативного часу (до 60 хвилин).