Стратегія ПриватБанку на 2016–2017 рр.

Генеральна мета

Бути лідером в Україні з надання населенню та юридичним особам платіжних та інших банківських послуг з переходом від обслуговування у відділеннях банку до навчання клієнтів використання дистанційного інструментарію банківського обслуговування.

Вимірювані цілі на 2016–2017 рр.

  1. Повернення вкладників.
  2. Надання українцям права вибору банку для отримання зарплати.
  3. Відновлення зв’язку з клієнтами.
  4. Навчання клієнтів самостійному виконанню банківських операцій.
  5. Підвищення ефективності зустрічей з клієнтами малого та середнього бізнесу для побудови довгострокових відносин.
  6. Активне використання мобільного додатка «Приват24 для бізнесу» представниками корпоративних клієнтів.
  7. Збільшення частки позитивних оцінок клієнтів 5+.
  8. Підвищення eNPS співробітників до 57%.
  9. Продаж небанківських продуктів.
  10. Підвищення комфорту зон обслуговування банку з рівнем задоволеності клієнтів 5+ не нижче 70%.
  11. Утримання параметрів кредитних портфелів відповідно до затверджених стратегічних показників ризик-апетиту.