Послуги контакт-центру від ПриватБанку

Ми забезпечимо ефективне виконання замовлень для всіх сфер Вашого бізнесу!

Надання послуг для Ваших клієнтів у режимі 24/7/365!

?
* Обов'язкові поля

Що таке послуга «Контакт-центр від ПриватБанку»?

Це комунікації від імені замовника з його клієнтами силами контактних центрів ПриватБанку.

Переваги

  • Скоротіть витрати на операторів та обладнання, доручивши опрацювання вхідних і вихідних дзвінків контакт-центру ПриватБанку.
  • Ви отримуєте розгорнуті звіти в зручному для Вас форматі.
  • Контактний центр працює в режимі 24/7/365.
  • Кваліфікований персонал і система контролю якості гарантує високий рівень обслуговування клієнтів.
  • Сучасні IT-рішення забезпечують безперебійну роботу.

Що ми пропонуємо

  • Вхідні дзвінки
  • Вихідні дзвінки
  • Чат-online
  • Опитування NPS
  • Додаткові послуги

Оператор, який виконує функції секретаря Вашої компанії і фізично не закріплений за робочим місцем.

Кому й для чого підходить послуга

  • Керівники, які змушені часто змінювати адреси офісів і підрозділів.
  • Компанії, що мають декілька офісів і декілька різних номерів і яким необхідно централізовано приймати всі вхідні дзвінки.
  • Компанії, що працюють у сфері торгівлі за каталогами, службам кур’єрських доставок та інтернет-магазинам.
  • Представники малого бізнесу, коли недоцільно орендувати офіс.
  • Для короткострокових проектів і стартапів.

Чому це вигідно

  • Віртуальний секретар не хворіє і не ходить у відпустку.
  • Ви економите на утриманні робочого місця секретаря.
  • Жодних ліцензій і дозволів.
  • Можна відкривати свої філії в різних містах з мінімальними затратами.

Обов’язки віртуального секретаря:

  • відповіді на телефонні дзвінки та консультація клієнтів за затвердженою схемою;
  • переадресація дзвінків між підрозділами компанії;
  • нагадування про зустріч;
  • усічення небажаних рекламних дзвінків;
  • керування вхідною електронною поштою за затвердженою схемою;
  • розсилання листів, прес-релізів через електронну пошту;
  • бронювання квитків;
  • ведення статистики та надання звітності про зроблену роботу в зручному форматі в будь-який час.

Тарифи

Організаційний платіжВартість послугиЧас для здійснення дзвінків Вартість 1 хвилини понад ліміт часу Вартість 1-го відпрацьованого e-mail-повідомлення
2 500 грн 2 900 грн 1 000 хвилин 2,9 грн 4,6 грн

Вхідні дзвінки

Багатоканальний телефонний номер для вхідних дзвінків від існуючих і потенційних клієнтів Вашої компанії.

Кому та для чого підходить послуга

  • Гаряча лінія необхідна підприємствам, які піклуються про лояльність своїх клієнтів.
  • Для підтримки рекламних акцій, інтерактивних проектів, продажів.

Чому це вигідно

Ваші клієнти в будь-який час можуть отримати грамотну консультацію, залишити свої пропозиції та побажання. Ви зможете залучити нових клієнтів і збільшити зростання продажів і прибутку.

Ми пропонуємо:

  • інформаційно-консультаційні послуги;
  • приймання замовлень з продажу продуктів/послуг;
  • підтримку рекламних акцій та інтерактивних проектів;
  • формування та актуалізацію бази даних;
  • функцію Callback – якщо клієнт випадково припинив розмову, ми зателефонуємо йому протягом 5 хвилин.
  • Пакети послуг «Ніч» (з 23:00 до 08:00)
  • Пакети послуг «День» (з 08:00 до 23:00)
Локація Кількість хвилин у пакеті послуг Тариф за хвилину в пакеті послуг, грн Тариф за хвилину поза пакетом – до 1 000 хвилин, грн Організаційний платіж в залежності від локації, грн
Київ 1 350* 13,4 8,78 від 5 000
Дніпро, Львів, Харків 1 350* 9,67 8,78 від 4 100
Інші міста 1 350* 8,78 8,78 від 3 700
Київ 2 100 10,31 6,75 від 5 000
Дніпро, Львів, Харків 2 100 7,43 6,75 від 4 100
Інші міста 2 100 6,75 6,75 від 3 700
Локація Кількість хвилин у пакеті послуг Тариф за хвилину в пакеті послуг, грн Тариф за хвилину поза пакетом – до 1 500 хвилин, грн Організаційний платіж в залежності від локації, грн
Київ 5 000* 3,78 2,5 від 5 000
Дніпро, Львів, Харків 5 000* 3,13 2,5 від 4 100
Інші міста 5 000* 2,5 2,5 від 3 700
Київ 8 000 2,91 1,93 від 5 000
Дніпро, Львів, Харків 8 000 2,41 1,93 від 4 100
Інші міста 8 000 1,93 1,93 від 3 700

* Мінімальна кількість можливих для замовлення хвилин.

Що ми пропонуємо

  • Продажі за телефоном.
  • Призначення зустрічей.
  • Анкетування та опитування.
  • Таємний покупець.
  • Відновлення зв’язку.
  • Інформування клієнтів (акції, нові послуги).

Тарифи

Найменування пакета Організаційний платіж Вартість пакета Час для здійснення дзвінків Вартість 1 хвилини понад ліміт часу в пакеті
Сервісні вихідні дзвінки 2 500 грн 4 800 грн 2 000 хвилин 2,4 грн
Рекламні вихідні дзвінки 2 500 грн 5 000 грн 2 000 хвилин 2,5 грн

Кнопка підтримки на Вашому сайті, за якою клієнт зможе звернутися з будь-яким запитанням та отримати на нього відповідь від компетентного спеціаліста.

Чому це вигідно

  • Можливість налаштувати автоматичну консультацію Ваших клієнтів під задачі Вашого бізнесу.
  • Обслуговування в чаті 24/7/365.
  • Приймання платежів від клієнтів у режимі онлайн.

Тарифи

Найменування пакета Організаційний платіж Вартість пакета Кількість діалогів Вартість 1 діалогу понад ліміт в пакеті
«Денний» (з 08:00 до 23:00) 2 500 грн 2 300 грн 500 4,6 грн
«Цілодобовий» 2 500 грн 500 5 грн

Проведення опитування клієнтів для оцінки рівня задоволеності. Послуга може бути як автоматичною, так і на ручному опрацюванні.

NPS – індекс лояльності клієнтів, готовність рекомендувати послуги компанії родичам, знайомим, друзям.

Що ми пропонуємо

1. Після проведення клієнтом оплати в Вашій торговій точці вся інформація за ним відома в банку. Працюємо з Вашою базою клієнтів, гарантуємо конфіденційність інформації.

2. За допомогою IVR-дзвінка ми здійснюємо контакт з Вашим клієтом і ставимо ключове запитання щодо Вашої компанії: «Наскільки ймовірно, що Ви порекомендуєте %компанія/продукт% другові чи родичеві?».

3. Оператор банку обдзвонює клієнтів, які поставили оцінку 0–6, і з’ясовує причину низького балу.

4. Банк надає Вам звіт про Ваш NPS, відповіді детракторів тощо.

Вигоди опитування NPS для Вашого підприємства

  • Зрозумілий показник у вигляді однієї цифри.
  • Звіт у вигляді коментаря клієнта без викривлення та можливості виправлення оцінки.
  • Зазначення конкретних проблем клієнтів, які необхідно вирішити та покращити обслуговування.
  • Підвищення лояльності клієнта.
  • Прямий зв’язок між задоволеними клієнтами та зростанням доходів компанії.

Тарифи

Організаційний платіж Вартість послуги Час для здійснення дзвінків Вартість 1 хвилини понад ліміт часу в пакеті
2 500 грн 5 600 грн 2 000 хвилин 2,8 грн

Оренда номера 0 800

Усі дзвінки на номер 0 800 безкоштовні.

Чому це вигідно

  • Номер легко запам’ятають Ваші клієнти.
  • Лінія працює в режимі 24/7/365 – це покращить імідж компанії в очах клієнтів.
  • Єдиний контактний телефон, що діє в усіх куточках нашої країни.
  • Багатоканальність, що дозволяє збільшити кількість дзвінків, клієнтів і дохідність компанії.

IVR – автоматичне голосове меню

Ми пропонуємо налаштувати автоматичні відповіді клієнту з найбільш поширених запитань. Клієнт за допомогою кнопок телефону самостійно зможе вибрати необхідний розділ в меню та отримати відповідь на запитання.