Послуги контакт-центру від ПриватБанку

Ми забезпечимо ефективне виконання замовлень для всіх сфер Вашого бізнесу!

Що таке послуга «Контакт-центр від ПриватБанку»?

Це комунікації від імені замовника з його клієнтами силами контактних центрів ПриватБанку. Надання послуг для Ваших клієнтів у режимі 24/7/365!

Переваги

Переваги

  • Скоротіть витрати на операторів та обладнання, доручивши опрацювання вхідних і вихідних дзвінків контакт-центру ПриватБанку.
  • Ви отримуєте розгорнуті звіти в зручному для Вас форматі.
  • Контактний центр працює в режимі 24/7/365.
  • Кваліфікований персонал і система контролю якості гарантує високий рівень обслуговування клієнтів.
  • Сучасні IT-рішення забезпечують безперебійну роботу.

Вихідний IVR дзвінок
Чат-online
Додаткові послуги
Вхідні дзвінки

Вихідний IVR дзвінок

Вихідний IVR дзвінок

Для рішення яких завдань підходить ця послуга

Сервіс Вихідний IVR дзвінок - це інструмент для рішення наступних задач:

  • зручно продавати послуги;
  • проводити опитування за якістю обслуговування;
  • доводити інформацію до клієнтів;
  • повідомляти клієнтів про акції та інше.


Чому це вигідно

Ви зможете залучити нових клієнтів і збільшити зростання продажів і прибутку.

Сервіс Вихідний IVR дзвінок:

  • це надання послуг без перерв та вихідних (24 години на добу, 7 днів на тиждень);
  • це повний контроль, дзвінки надходять завдяки автоматизованій системі;
  • це економія трудових і матеріальних ресурсів.

Тарифи

Пропонований пакет хвилин на 1 IVR ролик Пропонований тариф, грн / хв
1500+* 0,75
3000+ 0,60
6000+ 0,55
10000+ 0,50
* Мінімальна кількість можливих для замовлення хвилин.