«Гаряча лінія» для збору фактів шахрайства

Цілодобовий номер для працівників Вашої компанії, по якому вони можуть сповіщати керівництво про шахраїв.

«Гаряча лінія» для боротьби з шахрайством

«Гаряча лінія» для боротьби з шахрайством

Внутрішньокорпоративне шахрайство існує в усіх країнах та в усіх сферах діяльності та завдає значної шкоди бізнесу. За деякими оцінками, втрати компаній від крадіжок становлять до 5% від валового доходу.

У рамках співпраці з партнерами ПриватБанк забезпечує впровадження «Гарячої лінії» для боротьби з шахрайством на будь-якому підприємстві та тримісячний безкоштовний тест-драйв. Після закінчення грейс-періоду можна буде зробити висновок про те, чи необхідна ця послуга на Вашому підприємстві.

За допомогою «Гарячої лінії» на Вашому підприємстві Ви зможете:

За допомогою «Гарячої лінії» на Вашому підприємстві Ви зможете:

  • ефективно протидіяти шахрайським діям як з боку співробітників, так і з боку клієнтів, оскільки про будь-який факт шахрайства може миттєво повідомити його свідок;
  • оперативно виявити факти шахрайства і тим самим зменшити збитки від подібних дій;
  • створити на підприємстві атмосферу повної нетерпимості до крадіжок, шахрайства та інших протиправних дій, що можуть завдати шкоди Вашому бізнесу.

Як показує практика, часто співробітники підприємства бояться звертатися з резонансних питань у службу безпеки (СБ) підприємства або до керівництва. Якщо сигнали про крадіжки та шахрайство приймає та опрацьовує стороння компанія та передає їх на опрацювання в СБ, то зберігається анонімність автора сигналу, унеможливлюється ігнорування резонансного сигналу СБ.

В ефективному функціонуванні «Гарячої лінії» велике значення має матеріальний аспект: за всі підтверджені сигнали для осіб, які їх подали, передбачено премію. Суму премії Ви визначаєте самі.

Переваги «Гарячої лінії» від ПриватБанку

Переваги «Гарячої лінії» від ПриватБанку

  • Виключення конфлікту інтересів, якщо сигнал одержано про керівництво компанії.
  • Зменшення вірогідності витоку інформації всередині компанії.
  • Відсутність необхідності наймання штатного співробітника для прийому та первинної обробки сигналів.

За додатковою інформацією Ви можете звернутися в напрямок «Fraud-менеджмент» ПриватБанку.

Контактна особа

Кос Віктор Вікторович
Департамент "Fraud-менеджмент"
Skype: hm270575kvv
E-mail: viktor.kos@privatbank.ua
Телефони для довідок: 056 789 60 60