Платежі за телефоном для корпоративних клієнтiв

Платежі за телефоном для корпоративних клієнтiв

Економте час для бізнесу - надсилайте платежі по телефону. За допомогою послуги «Платежі по телефону» Ви можете відправляти термінові платежі без відвідування банку, використовуючи лише свій мобільний телефон.

Ваші вигоди:

Ваші вигоди:
• Вам не потрібно приходити до банку
• Вам не потрібно заповнювати доручення
• Ви можете відправляти платежі в будь-якому місці без прив'язки до банку, офісу або комп'ютера.

Як відправляти платежі за допомогою телефону

Як відправляти платежі за допомогою телефону

Крок 1. Зателефонувати за номером 3700 (для VIP-клієнтів за номером 092-900-00-10), дочекатися відповіді оператора.

Крок 2. Назвати оператору номер свого рахунку, суму платежа, реквізити одержувача, призначення платежу і відповісти на запитання оператора для Вашої ідентифікації.

Крок 3. Переслати отримане SMS-повідомлення з паролем на зазначений в ньому ж номер або назвати пароль оператору.

Додатково Ви можете зазначити номер телефону одержувача, і йому надійде SMS-повідомлення про відправлення Вами платежа на його адресу.

Регламент для платежів у «Приват24»

Внутрішні платежі:
Проведення та зарахування одержувачеві – цілодобово. Тариф – 0 грн.

Платежі в інші банки:
Проведення (надсилання в НБУ) до 19:00.

Зверніть увагу!

Ваш телефон повинен бути ідентифікованим в банківській базі даних і підключений до SMS-сервісу.

Тарифи

Дзвінок у банк, «ФотоКаса» Чат «Допомога Онлайн», e-mail, Viber
Підготовка платіжного доручення 10 грн 5 грн
Проведення платежу всередині банку – безкоштовно на інший банк – 3 грн*

* Проведення платежу на рахунки в інших банках після 16:30 (у післяопераційний час) – комісія 1% від суми.

Вiдгуки клiєнтiв

Марина Чуєва, 30 років, приватний підприємець, бізнес-тренер

Увесь робочий день я в роз’їздах. Доводиться спілкуватися з багатьма людьми, час розписано по хвилинах. До офісу я не прив’язана, зайвих 30 хвилин на візит у банк немає, тому послуга «Платежі за телефоном» для мене стала справжнім порятунком. Де б я не знаходилась, достатньо одного дзвінка – і будь-який платіж проведено.

Олег Скороход, 26 років, приватний підприємець, організатор дитячих свят

Вважаю, що послуга у всіх відношеннях вигідна. Напевно, касири у відділеннях нудьгують тепер. Якщо Ви мені скажете, що залишилися ще диваки, які проводять платежі через касу, дуже здивуюсь. Ну дійсно, навіщо кудись ходити, якщо все можна вирішити за допомогою послуги «Платежі за телефоном» – швидко, у будь-який час!

Поширенi питання

Послуга «Платежі по телефону» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам треба буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок в Приватбанку - ця послуга буде підключена автоматично.

Дзвінки за номером 3700 безкоштовні?

Дзвінки за номером 3700 безкоштовні для телефонів усіх мобільних операторів.

Які види платежів я можу здійснити по телефону?

По телефону Ви можете здійснити гривневий переказ на рахунок в будь-якому українському банку.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте оператору:
- номер Вашого рахунку
- суму платежу
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування
- призначення платежу
- номер мобільного телефону одержувача.

Навіщо потрібен номер телефону одержувача?

Номер телефону отримувача не обов'язковий. Він необхідний в тому випадку, якщо Ви захочете оформити SMS-повідомлення одержувача про проведений платіж на його адресу.

Чи є обмеження по сумі платежів по телефону?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Як я можу бути впевнений, що співробітник банку все зробить правильно і не відправить платіж по невірним реквізитами?

Пароль та інформація про платіж приходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні будуть вказані реквізити та сума платежу, тому перед тим, як назвати оператору пароль, Ви зможете все перевірити ще раз.

Чи можу я отримати підтвердження платежу в паперовому вигляді?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. При необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку.

Чи безпечно проводити платежі по телефону?

Навіть якщо в клієнтську підтримку подзвонить Ваше довірена особа, пароль та інформація по платежу прийде тільки на Ваш мобільний номер, внесений в базу банку.
Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Що робити, якщо я втрачу свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно негайно повідомити про це в банк. Послуга «Платежі по телефону» для Вашого номера буде заблокована.