Національна мережа поштоматів ПриватБанку

Надайте своїм клієнтам унікальний спосіб доставки.

Що таке «поштомати»?

Це поштові скриньки у відділеннях, підключені до терміналів самообслуговування, в яких Ваші клієнти зможуть самостійно одержувати посилки, надіслані Вами.

Ми співпрацюємо зі службами доставки: «Нова Пошта», «Міст Експрес», «ІнТайм» і «Делівері».

Переваги для Вас

  • Замовлення кур’єра, онлайн-моніторинг і керування посилками в «Приват24 для бізнесу».
  • Відшкодування коштів за товар (післяплата) – у день одержання посилки.
  • Зарахування коштів за товар будь-яким зручним способом – на картку фізичної особи, поточний рахунок у ПриватБанку або будь-якому іншому банку.
  • Можливість повернення посилки.

Переваги для Ваших клієнтів

Більше жодних черг та очікування кур’єрів!

  • Для отримання посилки достатньо мати iз собою мобільний телефон.
  • Оплатити доставку та товар можна будь-якою банківською карткою або готівкою.
  • Відділення ПриватБанку завжди поряд.
  • Найбільша мережа видачі посилок – понад 1 450 поштоматів у відділеннях ПриватБанку по всій Україні (100 з них працюють цілодобово).

Ваші можливості в «Приват24 для бізнесу»

Надсилайте та відстежуйте посилки, не відходячи від робочого місця!

  • Виклик кур’єра служби доставки (для цього Вам або Вашому відповідальному співробітнику необхідно зайти в меню Послуги» > «Посилки» й заповнити форму «Створити замовлення»).
  • Відстеження статусу посилок.
  • Зміна даних одержувача.

Особливості надсилання посилок у поштомат

  • Розміри посилки не повинні перевищувати габаритів камери зберігання: 35х37х61 см.
  • Строк безкоштовного зберігання посилки визначає кур’єрська служба.

Знайти найближчий поштомат можна за посиланням pb.ua/post

Як підключитися до послуги та надсилати посилки в поштомати