Навіщо банку знати мій номер телефону?

Практично всі послуги ПриватБанку пов’язані з мобільним телефоном клієнта. Наприклад, увійти в Приват24, скористатися послугою «Екстрені гроші», підтвердити платіж зі своєї картки та багато іншого наші клієнти можуть, тільки використовуючи свій мобільний телефон. У цілях безпеки кожен клієнт для проведення операцій може використовувати тільки один свій номер мобільного телефону – так значно знижується ризик шахрайських операцій.

Поширені запитання

У мене декілька номерів телефону, чи можу я використовувати їх усі для отримання банківських послуг?
Ви можете залишити банку декілька своїх контактних номерів, щоб з Вами можна було легко зв’язатися, але телефон для проведення банківських операцій у Вас повинен бути один. Який саме – Ви вибираєте самі та повідомляєте про це банку.

Чи можуть мої близькі користуватися для отримання банківських послуг номером телефону, який зареєстровано в банку на моє ім’я?
Ні, один номер телефону може бути зареєстрованим тільки на одного клієнта.

 Як мені повідомити ПриватБанку, який номер я хочу використовувати для отримання банківських послуг?

У банкоматі за наявності картки:
1. Вам необхідно вставити в банкомат будь-яку картку ПриватБанку та ввести ПІН-код.
2. Обрати меню «Мої налаштування».
3. Обрати підменю «Зазначити основний (финансовый) телефон».
4. Увести номер мобільного телефону у форматі (XXX) XXX XX XX.
5. Увести OTP-пароль, що отримано на телефон. Результат призначення телефону буде відображено на чеку, що виданий банкоматом, – «Успішно» або «Невдало».

У банкоматі за відсутності картки:

1. Вам необхідно вибрати в банкоматі меню «Операції без картки».
2. Обрати меню «Мої налаштування»/«Зміна телефону».
3. Увести номер телефону у форматі (XXX) XXX XX XX, який необхідно підтвердити.
4. Увести OTP-пароль, що отримано на телефон.
5. Обрати картку для підтвердження телефону.
6. Увести ПІН-код обраної картки. Результат призначення телефону буде відображено на чеку, що виданий банкоматом, – «Успішно» або «Невдало».

У терміналі самообслуговування:

1. Обрати в терміналі самообслуговування меню «Банківські операції».
2. Обрати тип операції «Мої дані».
3. Обрати «Мої дані» (повторно).
4. Вставити картку для підтвердження операції призначення телефону.
5. Увести на клавіатурі термінала ПІН-код картки.
6. Увести номер телефону, який необхідно підтвердити.
7. Підтвердити призначення телефону OTP-паролем, який надійшов на телефон.
8. Підтвердити успішність операції призначення телефону.

У Приват24:
1. Увійти в Приват24.
2. Обрати меню «Ще»/«Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна».
3. Увести новий номер мобільного телефону та натиснути «Продовжити».
4. У вікні, що відкрилося, увести пароль, який надійшов на новий номер телефону, та натиснути «Підтвердити».
5. Увести пароль, який надійшов на старий номер телефону, та натиснути «Зберегти зміни».
6. На екран буде виведено інформацію про надіслання заявки на опрацювання. Результат опрацювання заявки буде направлено у формі SMS-повідомлення на старий номер телефону.

У відділенні банку в співробітника:

Ви можете звернутися в найближче відділення банку, і співробітники Вам допоможуть установити чи змінити Ваш основний номер телефону.