Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

ПриватБанк став єдиним українським банком, який увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованогожурналом «Новое время». Згідно з результатами дослідження, яке журнал проводить щорічно спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок.

За останній рік сумарна вартість бренда ПриватБанку виросла на 12,3%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8%. За даними рейтингу, також у 2018 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектора господарських товарів, а також e-commerce.

Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренда, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua