Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

8 лютого ПриватБанк проведе низку технологічних заходів, що дозволять розширити пропускну здатність телефонної лінії клієнтської підтримки 3700. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, планові роботи торкнуться серверної частини служби та будуть проводитися вночі, через що телефонна лінія клієнтської підтримки може працювати з перебоями з 22:00 8 лютого до 9:00 9 лютого 2018 року.

«Технологічні роботи з налаштування серверів телефонної лінії служби підтримки ми проводимо в нічний час, коли дзвінків від клієнтів менше. Ми сподіваємося, що більшість клієнтів не помітять технологічних перерв у роботі лінії, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти. У майбутньому частка онлайн-комунікацій зросте до 80%».

Крім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку. Для клієнтів, які перебувають за кордоном, працює телефонний номер +38 (056) 716 11 31.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua