Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

ПриватБанк почав підготовчі роботи з переведення служби телефонної підтримки на систему роботизованого обслуговування клієнтів і використання систем штучного інтелекту для консультування з основних питань банківського обслуговування. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, банк протягом найближчого місяця планує реалізувати рішення одного з провідних світових постачальників.

У зв’язку з початком реалізації проекту протягом декількох днів клієнти банку можуть стикатися з тимчасовими перебоями роботи телефонної лінії підтримки 3700 або зниженням пропускної здатності каналів телефонії. При цьому фахівці банку проводитимуть роботи з роботизації сервісного центру в максимально розвантажений час – вихідні дні та нічні години.

«Ми приносимо свої вибачення клієнтам, які через проведення технологічних робіт у якийсь момент не змогли додзвонитися в банк, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти, що зараз працюють у посиленому режимі та доступні цілодобово з будь-якої точки світу».

Крім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua