Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

Kasta, онлайн-маркетплейс і лідер з продажу в категорії «Одяг та взуття» в Україні, спільно з Visa та ПриватБанком запустив в Україні біометричну оплату покупок KastaID. Новий сервіс розроблено, щоб спростити процес оплати товару, а також мінімізувати ризики вибору неправильного розміру. Тепер клієнт для доставки замовлення може просто вибрати одне зі 104 відділень KastaPost, безкоштовно приміряти будь-яку з позицій замовлення й оплатити тільки ті речі, які підійшли.

Функція автоматичного розпізнавання обличчя на базі технології Amazon Rekognition дає можливість масштабувати цю послугу по всій національній мережі відділень KastaPost. Amazon Rekognition створено на базі перевіреної технології глибокого навчання, що розроблена експертами Amazon в галузі комп’ютерного зору для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео. Таке нововведення компанії Kasta.ua допомагає вдосконалити купівельний досвід клієнтів Kasta, зняти бар’єр страху помилитися з розміром, а також дає можливість часткової оплати замовлення (тільки за ті речі, які підійшли).

«Магія платіжних технологій, послуги, які ще кілька років тому вважалися фантастикою, завдяки співпраці найбільш інноваційних компаній фінансового сектора й ритейлу стають доступними всім українцям. На початку року ПриватБанк став піонером впровадження біометричної ідентифікації клієнтів, запустивши тестову технологію FaceID у терміналах самообслуговування. Спільний проект з Visa та лідером онлайн-ритейлу Kasta став першим в Україні масовим запуском біометричної оплати покупок. Найближчим часом за допомогою Приват24 ця можливість буде доступна всім клієнтам ПриватБанку та будь-яким онлайн- та офлайн-ритейлерам», – зазначив член правління ПриватБанку Сергій Харітіч.

«Впровадження цієї технології, по-перше, ще раз підтверджує нашу послідовність у виконанні обіцянок, заявлених в місії компанії – постійно дивувати клієнтів, за допомогою інновацій робити онлайн-шопінг зручніше, швидше та дешевше. А по-друге, робить нас на крок ближче до повної автоматизації платежів за допомогою біоідентифікації клієнта, коли не знадобиться носити із собою ні платіжну картку, ні смартфон, бо буде досить усмішки клієнта, щоб оплатити товар у відділеннях KastaPost, як у нашому випадку. Ми раді, що є піонерами впровадження цієї технології в Україні, а наші клієнти, як завжди, зможуть першими тестувати технології, що вже працюють на Заході», – коментує запуск проекту генеральний директор Kasta Андрій Логвин.

Світлана Чирва, регіональний менеджер компанії Visa в Україні, Білорусі та Молдові, додає: «Сьогодні розвиток безготівкових платежів визначає ряд факторів, серед яких онлайн- і мобільні технології, а також нова модель поведінки споживачів і їх очікування. Ті торгово-сервісні підприємства, які можуть запропонувати споживачам найкращий досвід віртуального шопінгу, широкий вибір товарів та зручний і безпечний спосіб здійснювати покупки, безумовно, мають більше шансів розширити клієнтську базу й забезпечити лояльність споживачів. З точки зору гарантування безпеки безготівкових платежів, біометрія стане одним з поширених інструментів ідентифікації власників карток і значною мірою буде визначати подальший розвиток безготівкових платежів».

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
49094, Україна м. Днiпро, вул. Набережна Перемоги, 30.
press@privatbank.ua