Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

Українська «чорна п’ятниця», що за традицією дає старт передноворічним розпродажам, встановила новий рекорд купівлі товарів у розстрочку, які втричі перевищили середньодобові показники. При цьому, загальний обсяг покупок, оплачених картками, за тиждень розпродажів збільшився лише на 13%.

За даними ПриватБанку, який забезпечує роботу сервісів онлайн-кредитування «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами», за “чорний” тиждень розпродажів обсяг продажів товарів у кредит виріс втричі порівняно з показниками попереднього тижня і досяг 485 млн грн. 

Рекордне зростання – у 4 рази – забезпечила онлайн-розстрочка в інтернет-магазинах, за тиждень клієнти ПриватБанку купили в онлайн-кредит товарів на 180 млн грн, причому більшу частину купівель в Інтернеті в розстрочку було здійснено саме “чорної п’ятниці” на 50,4 млн грн.

Обсяги продажів у розстрочку в офлайн магазинах попри карантинні обмеження зросли майже втричі до 205 млн грн, причому 23 листопада клієнти банку закупились в розстрочку на 88 млн грн.

“Якщо на початку тижня розпродажів домінували купівлі в інтернеті, у понеділок та вівторок більшу частину покупок у розстрочку клієнти проводили онлайн, то вже у четвер та п'ятницю “живі” магазині повернули собі лідерство за обсягами оплат, - відзначив керівник напрямку обслуговування торгових підприємств ПриватБанку Євген Васильцов.

У цілому за підсумками тижня розпродажів, користувачі карток ПриватБанку оплатили безготівково 34 мільйони покупок на суму понад 8 млрд грн. За інформацією банку, 23 листопада обіг у мережі торгових терміналів зріс до 1,7 млрд  грн. За добу масових розпродажів найбільше зростання оплат картками зафіксоване у продовольчих магазинах - до 632 млн грн та магазинах електроніки - 358 млн грн.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua