Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

ПриватБанк запустив нову креативну рекламну кампанію, прагнучи змінити стиль рекламних комунікацій з мільйонами клієнтів по всій країні, підкреслити роль бренду та показати його справжність. Як розповіла маркетинг директор банку Вікторія Губіна, за час існування ПриватБанку виросло нове покоління українців, їхнє становлення проходило разом із становленням банку, на Приват їм приходила перша стипендія або навіть перша зарплатня.

В той самий час банк постійно запускав і запускає безліч нових проектів та інновацій, але рідко підтримує їх масштабними рекламними кампаніями. Тож банк, який знають усі, сьогодні прагне змінити стиль рекламних комунікацій з мільйонами юзерів по всій країні, разом з креативном агентством banda впроваджує новий стиль людяної та дружньої комунікацію бренду.

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим запровадив ApplePay і FacePay, та й взагалі банк першим тестував усі нові банківські фічі в Україні. Впродовж усіх 28 років ПриватБанк просто бере і робить: не чекає з моря погоди, не розводить демагогію, а багато й невпинно працює. Звідси народився новий слоган — “беремо і робимо”.

“Говорячи про ПриватБанк, завжди звучатимуть “най-” слова: найприбутковіший, наймасштабніший, найуспішніший банк з найчисленнішою аудиторією. І ще багато “най-”, в тому числі і той, який найбільше критикують, - говорить маркетинг директор банку Вікторія Губіна. - Тепер ми будемо розповідати про те, що саме бере і робить ПриватБанк. Перша масштабна кампанія починається з самоіронічного відеоролику. В ньому банк не боїться жартувати над собою і від душі дякує усім, хто критикує, і тим самим робить його кращим”.

Разом з відеороліками ПриватБанк розказує про те, що саме бере і робить за допомогою зовнішньої реклами, яка зроблена у мінімалістичному і сміливому дизайні з яскравими неофіціозними кольорами. Трансформація ПриватБанку відбувається не тільки в рекламі. Разом з креативним агентством banda команда маркетингу банку зробили його людянішим і сміливішим, оновили його візуальний стиль, створили новий tone of voice бренду та пропрацювали усі матеріали. Головний банк країни оновлюється. Далі буде. Беремо і робимо.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua