Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. ПриватБанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.

Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) - потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.

“Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв'язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов, - говорить Керівник Напрямку "Омніканальний контактний центр" ПриватБанку Оксана Аношечкіна. - Команда фахівців контактного центру та розробників банку працювала над такою важливою для клієнтів інновацією більше двох років, щоб зробити комунікацію з банком ще доступнішою та простішою”.

Щоб подзвонити до ПриватБанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в “Профіль клієнта” - “Служба підтримки” - “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок у підтримку” для Android). Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.

 

Нова технологія ПриватБанку: тепер клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua