Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

Повномасштабна війни з агресором внесла кардинальні зміни у всі сфери життя мільйонів українців, у тому числі в українську економіку та бізнес. Аналітики ПриватБанку проаналізували обсяги платежів через сервіс Liqpay та дослідили, які сектори економіки зазнали найбільшого впливу війни.

З позитивного - за 2022 рік зафіксовано збільшення обсягу онлайн-платежів на благодійні внески - на 839%. Також багато людей почали купувати електрообладнання через відключення світла, що призвело до зростання продажів електрообладнання на 648%.

Після початку війни українці також значно більше витрачають на страхування та придбання автобусних квитків задля перевезення своїх близьких у більш безпечні регіони. За підсумками воєнного року онлайн-продажі послуг страхування та автобусних квитків зросли на 414% та 389% відповідно.

Суттєво змінилися за рік обсяги онлайн продажі авіаквитків, квитків на розважальні заходи та платежі до мікрофінансових організацій. Найбільші втрати понесли продавці авіаквитків, які зазнали падіння продажів на 588%. Закриття повітряного простору над Україною змусило багатьох людей шукати інші способи подорожувати.

Також знизилися продажі квитків на розважальні заходи та оплата послуг кабельного ТБ на 581%. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.

Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.

 

Які  бізнеси більше втратили чи збільшили надходження під час війни: аналітика від сервісу Liqpay ПриватБанку

 

img 2

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua