Мобільний еквайринг ПриватБанку став найпопулярнішим у СНД - 150 000 користувачів

В червні крім прийому платежів через міні-термінали, користувачам сервісу буде доступна функція оптичного розпізнавання картки

 

Кількість підприємців, які використовують додаток ПриватБанку iPay, що дозволяє легко приймати до сплати банківські картки за допомогою смартфонів, планшетів та комп'ютерів, перевищила 150 000 людей. Як повідомили в банку, на сьогодні зафіксовано понад 100 000 завантажень Android версії сервісу, 30 000 iOS та 20,000 десктопних версій для Windows/Linux. Таким чином, міні-термінали ПриватБанку за кількістю користувачів встановили рекорд у країнах СНД та Росії, значно наростивши клієнтську базу у порівнянні з аналогічними сервісами.


“Ми продовжуємо розбудовувати технології мобільного еквайрингу, - говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. - 1 червня запускаємо функцію оптичного розпізнавання картки за допомогою камери смартфона, це не вимагає додаткового обладнання, достатньо встановити додаток і Ви одразу приймаєте платежі, цей функціонал буде доступний для підприємців у додатку iPay і всім клієнтам ПриватБанку в додатку Приват24 - як на відео”.


ПриватБанк став першою банківською установою, що впровадила у Євразії сервіс прийому платежів через міні-термінали. Сьогодні ПриватБанк пропонує користувачам як самі доступні термінали для особистих розрахунків, так і пристрої серії PRO, що забезпечують шифрування даних і відповідають найбільш твердим стандартам безпеки міжнародних платіжних систем.


Додаток iPay, доступний для iOS, Android, Windows і Linux, забезпечує прийом платежів з карток VISA/MasterCard, завантажується безкоштовно.Придбати термінал можна в будь-якому офісі банку або на сайті getpos.ru, відео інструкція з настроювання сервісу тут.


ПриватБанк є одним із найбільш високотехнологічних банків світу. Серед технологій, що були впроваджені ПриватБанком вперше на світовому ринку - SMS-банкінг (1999 рік), ОТР паролі через SMS (2000), Р2Р перекази між картками (2003), “Електронна здача” (2009), Онлайн-інкасація (2010) тощо. ПриватБанк став одним з перших банків, що впровадили технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти ПриватБанку можуть увійти до свого акаунта Інтернет-банку, зняти готівка в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС і виконати та оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожний третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.