Кожен Ваш клієнт, здійснюючий угоду, повинен вказати свій унікальний номер телефону та ІПН. Перевірка унікальності номера проводиться по ІПН та номеру телефону клієнта. Перевіряючи відповідність номера телефону та ІПН ми можемо ідентифікувати клієнта.
Введення одноразового паролю означає згоду Вашого клієнта з правилами проведення платежу. Одноразовий пароль являє собою аналог підпису клієнта на платіжному документі згідно вимог встановленних Положенням про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління НБУ №637 від 15.12.2004 року.
При зверненні клієнта за послугою візьміть у нього номер мобільного телефону і повідомте про правила проведення платежу. При проведенні платежів, у телефонному режимі або будь-яким іншим зручним для нього способом, уточніть у клієнта код, котрий буде відправлений йому в SMS-повідомленні.
Ні, підтвердження кодом із SMS-повідомлення потрібно тільки для першого платежу клієнта на протязі одного дня. При проведенні наступних платежів в той же день, код вводити не потрібно.