Робота ПриватБанку під час блекауту

Робота ПриватБанку під час блекауту

У разі тривалого відключення електроенергії ви можете отримувати банківські послуги онлайн та в наших чергових відділеннях.

Будь ласка, подивіться цю сторінку, щоб знати, як працює банк під час блекауту.

Чергові відділення

Операції в смартфоні

Операції в смартфоні

У разі наявності Інтернету ви зможете отримувати наші послуги та підтверджувати операції в додатках Приват24 та «Приват24 для бізнесу».

Якщо потрібен стабільний Інтернет, зверніться, будь ласка, до «пунктів незламності» та чергових відділень ПриватБанку.

Для фізичних осіб

Приват24 at PlayMarket
Приват24 at AppStore
Приват24 at AppGallery

 

Бізнесу

Приват24 at PlayMarket
Приват24 at AppStore

Спільна банківська мережа – Powerbanking

Спільна банківська мережа – Powerbanking

Якщо у вашому місті немає поруч чергового відділення ПриватБанку, отримати банківські послуги ви можете в будь-якому з відділень спільної мережі українських банків – powerbanking.

Поширені питання

Для приватних осіб
Для бізнесу

Які особливості роботи чергових відділень у період блекауту?

Усі чергові відділення оснащені генераторами та мають Wi-Fi мережу для того, щоб мати змогу здійснювати банківські послуги.

Термінали та банкомати також доступні для використання в цих відділеннях.

Співробітники наших чергових відділень допоможуть вам здійснити базові банківські операції:

  • платежі та перекази, зокрема погашення кредитів;
  • блокування, розблокування та перевипуск карток;
  • відкриття та відновлення доступу до Приват24.

Чи працює каса в чергових відділеннях?

Так, у всіх чергових відділеннях працює каса, де ви можете здійснити касові операції.

Чи будуть працювати банкомати та термінали?

У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали. З карткою ПриватБанку та додатком Приват24 вам будуть доступні всі банківські операції.

Чи можу я зняти кошти в умовах блекауту?

Можливість зняття готівки з рахунків на період блекауту залишається без змін. Ви можете зняти кошти з картки:

  • у банкоматі ПриватБанку;
  • у банкоматі іншого банку;
  • через касу у відділенні;
  • через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.

Детальніше

Чи є ліміти на зняття готівкових коштів?

Ми не встановлюємо жодних додаткових лімітів на зняття готівки в періоди проблем з електропостачанням. Але в період блекауту продовжують діяти ліміти, встановлені НБУ.

Як буде працювати додаток Приват24?

Приват24 працює в звичайному режимі. У разі наявності інтернет-з’єднання це дає вам можливість здійснювати більшість операцій у додатку без потреби звертатися до банку.

Що робити, якщо мій додаток Приват24 не працює?

Вам можуть допомогти з цим питанням:

  • оператори чату «Допомога Онлайн» у вебверсії або в додатку Приват24 – іконка в правому верхньому кутку;
  • спеціалісти у відділенні.

Wi-Fi мережа для з’єднання з оператором доступна в чергових відділеннях банку та «пунктах незламності».

Як здійснюється доступ до сейфів (депозитарію)?

У чергових відділеннях, у яких є депозитарій, доступ здійснюється за стандартними умовами. Якщо депозитарій знаходиться у відділенні, яке зачинено, він буде доступний після поновлення роботи.

Як погашати кредити/кредитну картку, якщо блекаут відбудеться у дату внесення платежу?

Ви можете здійснити платіж у додатку Приват24 або внести готівкою кошти в чергових відділеннях:

  • на касі;
  • у терміналах самообслуговування;
  • через АТМ Recycler.

Також здійснити платіж з картки іншого банку через їх додаток.

Як оформити/перевипустити картку (в т.ч. в разі закінчення строку дії картки)?

Ви можете оформити чи перевипустити будь-яку картку в черговому відділенні або в додатку Приват24:

Оформлення

  1. Авторизуйтеся в Приват24.
  2. У меню «Гаманець» натисніть «Додати» та виберіть «Digital картку».
  3. Виберіть тип картки, який плануєте оформити («Кредитну» чи «Дебетову»), платіжну систему та валюту.
  4. Нову картку ви побачите в «Гаманці» протягом 10 хв і відразу зможете додати до Apple Pay чи Google Pay.

Перевипуск

  1. Авторизуйтеся в Приват24.
  2. Виберіть картку для перевипуску – «Універсальна» або «Універсальна Gold».
  3. У правому верхньому куті спочатку натисніть на шестерню, потім «Перевипустити картку» → «Digital картка».
  4. Виберіть платіжну систему та натисніть «Продовжити». Нова картка з’явиться в «Гаманці» протягом 10 хв.

Що робити, якщо світло вимкнули в момент здійснення операції в АТМ/ТСО?

Кошти буде повернуто вам на картку автоматично, коли буде відновлено зв'язок з обладнанням. Ви отримаєте сповіщення про зарахування на телефон.

Якщо після відновлення світла/зв'язку пройшла година, а гроші не було повернуто або повернуто не в повному обсязі – зателефонуйте на 3700 для формування заявки на повернення коштів.