Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

Команда ПриватБанку та українського стартапу MAWI Solutions представила на міжнародній виставці FinovateSpring 2018 у Сан-Франциско біометричний платіжний браслет MAWI Pay з технологією безконтактної оплати Mastercard.



Унікальність рішення полягає в технології аутентикації власника браслета за допомогою електрокардіограми. Тільки власник браслета зможе оплачувати покупки пристроєм у торгових точках: якщо браслет буде вдягнено на руку іншої людини, «розумний» пристрій розпізнає це та відключить платіжну функцію.

«Ми провели безліч досліджень, щоб бути впевненими, що ЕКГ – унікальний біометричний ідентифікатор. Наші алгоритми навчилися визначати з високою точністю людину всього за кількома ударам серця. На якість розпізнавання не впливають ні фізичні навантаження, ні зміни віку людини, ні стрес. Ми витратили більше року на те, щоб технологія була стійка до всіх перерахованих вище факторів, а точність була аналогічною з точністю відбитку пальців та інших біометрик. Найближчим часом наші інженери будуть запроваджувати технологію спільно зі швейцарськими вченими з інституту Idiap Martigny, щоб офіційно отримати статус біометрії», – розповів СЕО MAWI Solutions Рон Фрідман.

Технологія безконтактної оплати Mastercard дозволяє швидко, зручно й безпечно здійснювати щоденні розрахунки за допомогою картки, переносного пристрою або мобільного телефону. Популярність таких платежів неухильно зростає: в Європі за минулий рік кількість безконтактних карток і пристроїв зросла на 36%, а число безконтактних транзакцій подвоїлася. Експерти прогнозують, що 62% переносних пристроїв до 2020 року матимуть функцію оплати.

«Для ПриватБанку це дуже цікавий досвід створення платіжного рішення на стику медтеху та фінансових технологій, ми отримали дуже багато позитивних відгуків від банкірів зі США, які були на конференції, і готуємося продовжити роботу над запуском цього рішення для клієнтів ПриватБанку. Створення такого прототипу – це спільна заслуга банку, Mastercard і «Пластик Картки», – прокоментував нову технологію креативний директор ПриватБанку Єгор Аветісов.

«Ще на початку року Mastercard назвав 2018-ий роком переносних пристроїв, розвиток яких головним чином підштовхує саме біометрична аутентикація. За даними наших досліджень, уже 37% українців готові платити за допомогою переносних пристроїв і 34% віддають перевагу біометричним способам підтвердження платежів. Це одні з найвищих показників серед європейців. Ми були раді дати початок унікальному рішенню, що зробить новий крок у розвитку інновацій і безготівкових платежів», – зазначив Юрій Батхін, директор з розвитку бізнесу Mastercard в Україні.

"Пластик Карта" як виробник банківських карт і інших високотехнологічних платіжних інструментів дуже раді брати участь в такому проекті. Володіючи новітніми технологічними ресурсами, наша компанія розуміє, наскільки важливі такого роду інновації як в медицині, так і в банківських технологіях. Ми готові і надалі підтримувати і розвивати цікаві українські стартапи, - говорить менеджер з розвитку бізнесу "Пластик Карти" Максим Комісаренко.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua