Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.



ПриватБанк і компанія POSTER запустили першого в Україні чат-бота для Telegram, що дозволяє замовляти й оплачувати каву похапцем. Такий персональний бот, якого може безкоштовно отримати будь-яка кав'ярня, бар або ресторанчик, дозволяє заздалегідь (за 5–10 хвилин) замовити каву дорогою на роботу або зустріч і забрати її без черги й очікування приготування.

«Вкрай рідко трапляються дійсно корисні чат-боти, зазвичай компанії повторюють у ботах вже реалізовані у своїх додатках рішення, – говорить Артем Фесько, один з авторів кавового бота. – Ми вирішили застосувати чат-бота в реальному повсякденному кейсі – купівлі кави. Написавши боту в телеграм, ви зможете забрати готовий напій через 5–10 хвилин у кафе».

Перший в Україні телеграм-бот для замовлення кави запущено для модної кав'ярні White Coffee Bar у Дніпрі. Для замовлення кави потрібно просто встановити @WhiteBarBot у месенджері Telegram, обрати напій або десерти та підтвердити оплату. Гроші за каву автоматично списуються з картки клієнта, таким чином замовляти каву можна не тільки собі, а й друзям або близьким, навіть тим, які перебувають в іншому місті або країні.

«Ми в нашій компанії великі любителі новинок і технологій. А якщо ці ноу-хау спрощують і покращують життя, то ми завжди «за», – говорить Фелікс Безрук, творець кав'ярень третьої хвилі. – Тому ми з великою радістю зустріли ініціативу ПриватБанку та Poster про розробку бота для замовлення кави із собою. Ми не чекаємо збільшення продажів із цим ботом, але ми чекаємо задоволеного сьорбання «флет-вайту» і «фільтр-кави» від наших гостей».

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua