Налаштування cookie

Ми використовуємо необхідні файли cookie для роботи нашого сайту. Ми також хотіли б встановити додаткові файли cookie, щоб допомогти нам покращити наш сайт. Більше інформації про cookie-файли читайте в нашому Повідомленні про опрацювання файлів cookie.

Необхідні файли cookie

Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.

Аналітичні файли cookie

Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.

Рекламні файли cookie

Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.

ПриватБанк запустив нового бота в месенджері Telegram «POS-термінали ПриватБанку», за допомогою якого клієнти послуги еквайрингу зможуть отримати інформацію за операціями в POS-терміналі, перевірити будь-яку транзакцію і отримати її параметри. Новий канал комунікацій з торговцями є насамперед еко-ініціативою, що дозволить економити витрати паперу та зупинити знищення лісів.

Як повідомили в банку, також новий сервісний бот дає можливість торговцям отримати допомогу та консультації від банку, повідомити про поломку POS-терміналу і переглянути статус поданої заявки. Щоб підключити бота, потрібно в месенджері Telegram набрати в пошуковому рядку «POS-термінали ПриватБанку».

"Найближчим часом ми запускаємо програму навчання роздрібних торговців навичкам отримання інформації за допомогою телеграм-бота «POS-термінали ПриватБанку» - говорить керівник напрямку по роботі з торговельними підприємствами Євген Васильцов. - Ми сподіваємося, що співробітники ТСП також будуть ставати "цифровими" і сучасними і зможемо спільно зменшувати витрата термопаперу в POS- терміналах."

Для підтримки такої еко-ініціативи ПриватБанк разом з компанією VISA відкрив спеціальну сторінку на корпоративному сайті з лічильником збережених дерев. А найактивніші користувачі телеграмбота «POS-термінали ПриватБанку» отримують заохочувальні призи - екосумки.

У травні 2020 року ПриватБанк почав установку оновленого програмного забезпечення в POS-терміналах, яке дозволяє в разі згоди клієнта відмовитися від друку чека для власника картки. Таким чином, сьогодні друкованими чеками користуються тільки ті клієнти, які купують гарантійний товар - побутову техніку, електроніку, одяг, взуття і т.д.

На сьогодні до такої еко-ініціативи підключено вже 80% мережі еквайрингу ПриватБанку - а це понад 180 тис POS- терміналів. За підрахунками аналітиків банку, завдяки відмові від друку чеків за півроку клієнти банку зберегли вже близько 4 тис дерев.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua