Настройки cookie

Мы используем необходимые файлы cookie для работы нашего сайта. Мы также хотели бы установить дополнительные файлы cookie, чтобы помочь нам улучшить наш сайт. Больше информации о cookie-файлах читайте в нашем Сообщении об обработке файлов cookie.

Необходимые файлы cookie

Необходимые файлы cookie обеспечивают основные функциональные возможности, например они делают наш сайт безопасным, доступным, а главное, постоянно работающим. Мы не можем выключить эти файлы, ведь без них не будет работать наш сайт. Однако вы можете самостоятельно их выключить, изменив настройки своего браузера, но это может повлиять на функционирование сайта.

Аналитические файлы cookie

Эти файлы cookie позволяют нам подсчитывать посещения и источники трафика. Так мы можем измерять и улучшать эффективность работы нашего сайта. Они помогают нам знать, какие страницы являются наименее популярными, и видеть, как посетители двигаются по сайту. Информация, которую собирают эти файлы cookie, часто является агрегированной, а следовательно, анонимной.

Рекламные файлы cookie

Эти файлы cookie могут быть установлены через наш сайт нашими рекламными партнерами. Они могут быть использованы для создания профиля ваших интересов и показа ваших рекламных объявлений на других сайтах. Они не хранят непосредственно персональную информацию, но основаны на уникальной идентификации вашего браузера и интернет-устройства. Если вы не разрешите эти файлы cookie, демонстрируемая вам реклама будет менее релевантной.

Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. ПриватБанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.

Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) - потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.

“Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв'язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов, - говорить Керівник Напрямку "Омніканальний контактний центр" ПриватБанку Оксана Аношечкіна. - Команда фахівців контактного центру та розробників банку працювала над такою важливою для клієнтів інновацією більше двох років, щоб зробити комунікацію з банком ще доступнішою та простішою”.

Щоб подзвонити до ПриватБанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в “Профіль клієнта” - “Служба підтримки” - “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок у підтримку” для Android). Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.

 

Нова технологія ПриватБанку: тепер клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24

Контакты пресс-службы

Адрес головного офиса:
01001, Украина г. Киев, ул. Грушевского, 1д.
press@privatbank.ua