Усі питання щодо цієї послуги

Правило № 11. Уникайте угод в Інтернеті з людьми, які використовують шахрайські хитрощі.

а) «Ніяк не можу зустрітися» – відмова від особистої зустрічі для здійснення угоди під будь-яким приводом.
б) «Дуже терміново!» – крайня терміновість угоди.
в) «Післяплата? Ні, не чув» – відмова від послуги післяплати.
г) «Дешевше не буває» – дуже занижена ціна на товар.
д) «Ви знаєте, у мене така ситуація!..» – історії про життєві труднощі, що не стосуються угоди.
е) «Гроші вперед!» – вимога передоплати.
ж) «А баланс і ПІН-код які?» – запитання про дані щодо картки: баланс, ПІН-код, CVV-код, строк дії.
з) «Ви зможете отримати свій переказ через банкомат!» – запрошення для завершення переказу коштів до банкомату.