Усі питання щодо цієї послуги

Правило № 12. Будьте уважні! Почастішали випадки зламу акаунтів мережевих сервісів (пошта, месенджер, акаунт соц. мережі).

Якщо Вам на e-mail, у Skype, Viber або в повідомленні в соц. мережах надійшло прохання фінансового характеру або підозріле посилання від Вашого знайомого, який раніше такого не надсилав, зв’яжіться з ним у голосовому режимі та уточніть, чи сам він надіслав це повідомлення. Обліковий запис могли зламати зловмисники.

Встановіть на всі свої акаунти (пошта, соц. мережі) надійні та різні паролі (докладніше – у Правилі № 8). Якщо обліковий запис можна додатково захистити двофакторною аутентифікацією (коли вхід в акаунт підтверджується за допомогою мобільного телефону), використовуйте таку можливість.

Особливо рекомендуємо дотримуватися цього правила щодо e-mail-адреси, яку Ви зазначили в банку та на яку приходить конфіденційна інформація про Ваші рахунки (повідомлення про підозрілі операції в Приват24, виписки, довідки тощо).