Адвокат онлайн

Юридична допомога в будь-якій життєвій ситуації

  • Оформлення поліса онлайн за 5 хвилин
  • Страховка діє в режимі 24/7
  • Необмежена кількість консультацій

Навіщо вам це?

Навіщо вам це?

Зупинила поліція, затопили сусіди, проблеми з роботодавцем...

Що робити? Кому телефонувати? Куди бігти?

ПриватБанк надасть вам юридичну консультацію з будь-яких питань!

А якщо потрібен адвокат, ми знайдемо найкращого й оплатимо його послуги*.

Телефонуйте цілодобово: 3700.


* У межах ліміту за обраним пакетом.

Виберіть тариф

Базовий Стандарт Преміум
Допомога юриста з будь-якого питання в будь-який час доби
Ліміт на послуги юриста та інші витрати 10 000 грн 30 000 грн 60 000 грн
Щомісячний платіж 30 грн 90 грн 180 грн
Страховий тариф 3,6% від ліміту на послуги юриста

Поширенi питання

Хто є партнером ПриватБанку за послугою «Адвокат»?

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВУСО», ліцензія серія АЕ № 293950 від 31.07.2014 р., код ЄДРПОУ –31650052. Інформація про страхову компанію знаходиться на сайті.

Що таке продукт «Адвокат»?

«Адвокат» – це страхування непередбачених фінансових витрат у зв’язку із необхідністю отримання юридичної допомоги у формі:

  • юридичних консультацій з питань захисту порушеного права;
  • підготовки процесуальних документів, у тому числі позовних заяв до суду та часткової сплати судових витрат.

Які страхові події покриває договір «Адвокат»?

1. Отримання правової консультації телефоном.

2. Фінансові витрати, зумовлені судовими витратами та витратами на правову допомогу в разі таких ризиків:

  • (код А1) складання щодо застрахованої особи протоколу про адміністративне порушення ПДР, що передбачає покарання у вигляді штрафу в розмірі до 5 000 (п’яти тисяч) грн, з яким застрахована особа не погоджується з об’єктивних причин;
  • (код А2) евакуація транспортного засобу без повідомлення власника за відсутності на те законних підстав;
  • (код А3) вилучення посвідчення водія застрахованої особи або будь-якого іншого документа, який наділяє застраховану особу спеціальним правом, без належних на те правових підстав, що заподіяло їй майнову шкоду;
  • (код D1) посягання на недоторканність житла;
  • (код D2) примусове перешкоджання здійсненню права на свободу переміщення;
  • (код D3) посягання на особисті майнові права застрахованої особи (позбавлення застрахованої особи права власності на належне їй майно, що розміщене за межами житла застрахованої особи, без її згоди та без законних на те підстав);
  • (код I1) розголошення таємниці кореспонденції щодо застрахованої особи, що завдало їй шкоди;
  • (код I2) розголошення особистих (персональних) даних про фізичну особу (застраховану особу), що завдало їй шкоди;
  • (код I3) порушення права на участь в мирних зібраннях;
  • (код I4) заборона перетину кордону застрахованою особою без належних на те правових підстав;
  • (код M1) порушення лікарської таємниці про застраховану особу, що завдало їй шкоди;
  • (код M2) порушення прав пацієнта;
  • (код O1) порушення прав споживача;
  • (код O2) порушення прав інтелектуальної власності;
  • (код O3) завдання застрахованій особі тілесних пошкоджень;
  • (код T1) зникнення багажу застрахованої особи, що завдало їй шкоди;
  • (код T2) безпідставні претензії контролюючого органу (співробітників прикордонної служби України);
  • (код T2) незаконне звільнення працівника, неправомірне накладення на працівника стягнень і/або матеріальної відповідальності (пакет VIP);
  • (код B1) неправомірні дії кредитної або колекторської установи зі стягнення неіснуючого боргу, штрафних санкцій тощо (пакет VIP);
  • (код B1) порушення термінів, порядку та розміру виплати страхового відшкодування страховою компанією або МТСБУ (пакет VIP).

Хто може оформити договір «Адвокат»?

Страхувальником може бути будь-яка фізична особа.

Як оформити договір «Адвокат»?

У Приват24 в меню «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Оформити страховку» –> «Адвокат».

Чи є «Адвокат» обов’язковим видом страхування?

Ні, це добровільний вид страхування.

У чому полягає відмінність між пакетами «Базовий», «Стандарт» і «Преміум» в разі оформлення страховки «Адвокат»?

Відмінність між пакетами страхування полягає в ліміті (кількості) можливих звернень за оформленням процесуальних документів і страховій сумі, на яку укладається договір.

  • «Базовий»: страхова сума – 10 000 грн; ліміт звернень по юридичну консультацію за телефоном – без обмежень; ліміт покриття на юридичний супровід події акредитованою в СК юридичною компанією або адвокатом – 8 000,00 грн; ліміт покриття судових витрат – 2 000,00 грн, але не вище ніж 25% від фактичних витрат; щомісячний страховий платіж – 30 грн (360 грн на рік).
  • «Стандарт»: страхова сума – 30 000 грн; ліміт звернень по юридичну консультацію за телефоном – без обмежень; ліміт покриття на юридичний супровід – 26 000,00 грн за субліміту на одну подію – 8 000,00 грн (допускається 1 випадок врегулювання не акредитованою в СК юридичною компанією або адвокатом); ліміт покриття судових витрат – 4 000,00 грн за субліміту на одну подію не вище ніж 25% від фактичних витрат; щомісячний страховий платіж – 90 грн (1080 грн на рік).
  • «Преміум»: страхова сума – 60 000 грн, ліміт звернень по юридичну консультацію за телефоном – без обмежень; ліміт покриття на юридичний супровід – 52 000,00 грн за субліміту на одну подію – 8 000,00 грн (допускаються 2 випадки врегулювання не акредитованою в СК юридичною компанією або адвокатом); ліміт покриття судових витрат – 8 000,00 грн за субліміту на одну подію не вище ніж 30% від фактичних витрат; щомісячний страховий платіж – 180 грн (2160 грн на рік).

Місце дії договору – уся територія України. Дія договору не поширюється на територію АР Крим, Севастополь, інші тимчасово окуповані території України; території проведення антитерористичної операції та/або операції об’єднаних сил, а також на підконтрольні органам державної влади та органам місцевого самоврядування України території адміністративних районів України, у межах яких є населені пункти, розташовані на лінії зіткнення, відповідно до Додатка 2 до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 року № 1085 з усіма змінами та доповненнями.

Де можна детально ознайомитися з умовами договору страхування «Адвокат»?

Ознайомитися з шаблоном договору СК «ВУСО» можна за посиланням (публічна оферта).

Де можна роздрукувати договір за продуктом «Адвокат»?

У Приват24 в меню «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Мої страховки».

Як розірвати договір «Адвокат»?

У Приват24 в меню «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Мої страховки» –> «Операції» –> «Розірвати».

Куди звертатися страхувальнику в разі настання страхового випадку та в які строки?

  • Не пізніше ніж за 24 години з моменту отримання інформації про страхову подію повідомити страховика за телефоном 3700 або очно в офісі страхової компанії про настання страхового випадку.
  • Особисто подати страховику заяву-повідомлення про страховий випадок встановленої форми, у якій зазначити юридичну компанію, самостійно обрану страхувальником для врегулювання страхового випадку, або доручити страховику вибрати таку юридичну компанію з числа акредитованих страховиком юридичних компаній з дотриманням інтересів страхувальника.
  • Протягом 3 (трьох) робочих днів з дня, коли страхувальнику стало відомо про настання страхового випадку (у будь-якому разі не пізніше цього строку), надати страховику всі документи в порядку, визначеному в договорі, отримати рекомендації страховика про свої подальші дії та виконувати їх.

Які документи необхідно надати в разі настання страхової події?

Для визнання страховиком факту настання страхового випадку застрахована особа/страхувальник особисто подає письмову заяву про страховий випадок встановленої форми та такі документи:

  • електронний поліс страхування, що належить страхувальникові;
  • копія паспорта страхувальника;
  • копія документів, які підтверджують розмір збитку, що підлягає відшкодуванню (висновок уповноваженого органу);
  • довідка уповноваженого органу про те, що застрахована особа не була в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння в момент настання страхового випадку (ризики за кодами А1, А2);
  • копія адміністративного акта, яким порушені права застрахованої особи (за наявності);
  • копія заяви в правоохоронні органи про вчинення правопорушення та повідомлення про внесення відомостей в ЄРДР або документи, що підтверджують протиправність дій третіх осіб;
  • документи чи письмові свідчення свідків, які спростовують обставини, викладені в адміністративному акті, що спричинили настання страхового випадку;
  • докази, що підтверджують факт посягання на майнові права застрахованої особи за кодами А2, А3, D1, D3, O1, O2, T1;
  • докази, що підтверджують факт посягання на немайнові права застрахованої особи (ризики за кодами D2, I1, I2, I3, I4, М1, М2, В1, О2, О3, Т2);
  • квитанція (чек) про придбання товару або послуги, упаковка (якщо товар підлягав упаковці) за кодом О1;
  • копія наказу, розпорядження, іншого розпорядчого акта, трудової книжки тощо за кодом Т3;
  • копія повідомлення, вимоги кредитної або колекторської установи про сплату боргу та (або) штрафних санкцій за кодом В1;
  • копії всіх наявних документів щодо спору за кодом В2;
  • копії документів, що підтверджують судові витрати;
  • копії інших документів, які безпосередньо мають відношення до обставин, що призвели до настання страхового випадку (за їх наявності).

Порядок виплати страхового відшкодування

  1. Виплата страхового відшкодування здійснюється шляхом безпосередньої оплати послуг юридичного сервісу, що надав юридичні послуги, або шляхом відшкодування страхувальникові збитків, заподіяних йому в результаті настання страхового випадку або сплати адміністративних стягнень в розмірі та на умовах, визначених у договорі. Спосіб виплати страхового відшкодування визначається страховиком без погодження із страхувальником.
  2. Виплата страхового відшкодування здійснюється на підставі страхового акта та акта наданих юридичних послуг, підписаного між страхувальником і юридичною компанією (з числа акредитованих страховиком юридичних компаній), що здійснила врегулювання спору, або страхового акта та документа про визначення розміру завданих збитків у результаті настання передбаченого договором страхування ризику з урахуванням положень п. 9.3 договору.
  3. Виплату страхового відшкодування може бути здійснено на підставі страхового акта та акта наданих юридичних послуг, підписаного між страхувальником і юридичною компанією не з переліку акредитованих страховиком юридичних компаній, яка здійснила врегулювання спору. У такому разі виплаті підлягає 50% суми, зазначеної в акті наданих юридичних послуг.

Який строк ухвалення рішення про виплату страхового відшкодування або про відмову у виплаті страхового відшкодування?

  1. Визнання події страховим випадком і визначення розміру збитків здійснюється страховиком протягом не більше ніж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня прийняття від страхувальника документів, передбачених договором. Страховик ухвалює рішення про виплату страхового відшкодування або про відмову у виплаті та складає відповідний страховий акт.
  2. У разі рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування страховик протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня ухвалення такого рішення повідомляє про це страхувальника в письмовій формі з обґрунтуванням причини відмови.

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

  1. Виплата страхового відшкодування юридичному сервісу здійснюється на підставі акта фактично виконаних робіт (наданих юридичних послуг) з врегулювання страхового випадку. Така виплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня складання зазначеного акта.
  2. Якщо виплата страхового відшкодування відбувається шляхом відшкодування шкоди або сплати адміністративних стягнень, то така виплата здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня складання страхового акта.