Помилка завантаження

Неможливо ідентифікувати файл

Ваш файл не є зображенням або документом MSWord

Розмір вашого файлу перевищує 3 мб

Закрыть

Питання? Скарги? Пропозиції?






Дубилет А.В.

Як ми покращуємо якість обслуговування наших клієнтів.

Щодня я та мої колеги робимо все, щоб підвищити якість обслуговування наших клієнтів. Ми відкриваємо нові відділення, банкомати і термінали самообслуговування, аби бути ще доступнішими. Ми проводимо навчання наших співробітників, щоб вони були найбільш чемними та професійними банкірами країни. Ми робимо наші продукти простішими та прозорішими, щоб у них не було ніяких прихованих комісій, а клієнти завжди знали, скільки та за що вони платять.

У кодексі корпоративної етики банку написано, що клієнт – наша головна цінність. І, повірте, це не формальність.

Згідно з опитуваннями клієнтів, проведеними міжнародною компанією GfK Ukraine, нещодавно ПриватБанк увійшов до трійки найбільших банків із найвищими показниками задоволеності клієнтів. Дізнайтеся, як ми цього досягли, і що ми робимо, щоб обслуговувати Вас ще краще.

Ми прагнемо до того, аби співробітники ПриватБанку були найбільш чемними та компетентними

У співробітників відділень ПриватБанку зарплата в середньому на 15% більша, ніж у їхнiх колег з інших банків, тому ми приймаємо на роботу найбільш достойних і компетентних спеціалістів.

Нещодавно ПриватБанк розпочав регулярно обдзвонювати клієнтів, які звертаються до наших відділень, з проханням оцінити, чи задоволені вони обслуговуванням. Сьогодні в 99,5% випадків клієнти задоволені та ставлять нам позитивну оцінку! До того ж у всіх відділеннях банку є плакати з номером, на який завжди можна надіслати SMS зі скаргою на якість обслуговування.

Ми боремося з чергами

Щодня ми обслуговуємо близько 2 мільйонів клієнтів. Практично кожен третій українець – клієнт ПриватБанку, тому, на жаль, іноді у відділеннях виникають черги.

Для боротьби з чергами ми застосовуємо найрізноманітніші методи. По-перше, ми постійно зростаємо.

І це незважаючи на те, що у нас і так найширша мережа серед комерційних банків країни.

По-друге, ми пропонуємо нашим клієнтам найновітніші канали самообслуговування. За допомогою таких чудових сервісів, як Інтернет-банк Приват24,«SMS-банкінг» ,«Платежі за безкоштовним телефоном 3700» , а також мобільних додатків для iPhone і Android Ви можете робити майже все, заради чого раніше доводилося відвідувати відділення!

Ми допомагаємо нашим клієнтам не виходити на прострочення за кредитами

Ми щиро прагнемо, щоб наші клієнти не платили зайву комісію за кредитами, тому регулярно нагадуємо про терміни внесення платежів. Усім нашим клієнтам ми надсилаємо SMS і листи на e-mail із нагадуваннями про те, коли та в якому обсязі потрібно гасити кредити.

Так, ми при своєму розумі. Ми дійсно хочемо, щоб нашим клієнтам не було прикро через те, що довелося заплатити зайву комісію, тому що вони не зрозуміли чи просто забули, коли потрібно вносити платіж.

Ми продовжуємо бути одним із найбільш інноваційних банків світу

Я та мої колеги постійно шукаємо, як зробити наші послуги зручнішими та вигіднішими для клієнтів.

Щороку ПриватБанк одержує нагороди міжнародних журналів і визнання світової громадськості. Наші клієнти першими у світі почали користуватися одноразовими SMS-паролями. Ми стали першим банком, який почав працювати без монет, перераховуючи решту на телефон або картку. Ми першими в Європі запропонували своїм клієнтам платіжні міні-термінали, за допомогою яких можна приймати платежі карткою через смартфон... І цей список можна продовжувати дуже довго!

Очевидно, на цій сторінці не вдасться розповісти про все, що ми робимо, аби Ви, наш шановний клієнте, були нами задоволені. Але, сподіваюся, мені вдалося донести до Вас головну думку: те, наскільки Ви нами задоволені, для нас є головним пріоритетом.

А на завершення я хотів би сказати Вам те, що завжди говорю усім нашим клієнтам: «Якщо Ви бачите, де ми могли б обслуговувати Вас ще краще, будь ласка, повідомте нам про це! Надішліть SMS* із текстом 977349 на номер 7660 (Вам зателефонують мої співробітники) або пишіть Ваші пропозиції на e-mail:hotline@privatbank.ua».

* Вартість SMS – згідно з тарифами Вашого мобільного оператора.