Mastercard та ПриватБанк запустили платформу, що дозволяє онлайн-торговцям зберігати токени замість карткових даних

Mastercard у партнерстві з ПриватБанком та сервісом LiqPay запустили в Україні сервіс MDES for Merchants, що дозволяє зберігати токени замість карткових даних в електронній комерції, а відтак – підвищує рівень захисту онлайн-транзакцій та покращує споживацький досвід. Першими платформу інтегрували MEGOGO.NET, OLL.TV, AUTOLUX та Приват24.

Mastercard у партнерстві з ПриватБанком та платіжним сервісом LiqPay запустили Mastercard Digital Enablement Service for Merchants, що є частиною діджитал-платформи Mastercard (MDES), яка працює з глобальними цифровими гаманцями (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay та ін.). Новий сервіс токенізації для торговців замінює карткові дані на токени і дозволяє онлайн-торговцям значно підвищити рівень завершених оплат завдяки високому рівню довіри до таких транзакцій з боку банків-емітентів.

Користувачам не буде потрібно під час кожної оплати вводити реквізити фізичної картки, також рішення робить банківську картку фактично безстроковою онлайн. Адже в оцифрованому вигляді картка залишається дійсною, навіть коли термін її фізичного аналога завершився та потрібно перевипускати пластик: дані нової картки синхронізуються із токеном. Все це спрощує та пришвидшує розрахунки в інтернеті та покращує досвід користувача.

LiqPay забезпечує роботу нової платформи токенізації з онлайн торговцями, які до неї підключені в Україні. Під час оцифровки картки в онлайн-магазині банківська картка отримує унікальний номер (токен) – як і в мобільних гаманцях. Токенізацію здійснює діджитал-платформа MDES від Mastercard.

Підвищений рівень безпеки токенізованих транзакцій забезпечує унікальна криптограма для кожної транзакції, а крім того при оцифровці карток в різних онлайн-магазинах кожен онлайн-торговець отримує індивідуальні токени до кожної картки. Такий захист операцій відповідає системі міжнародних стандартів EMV.

Токенізація карток, які вже зберігаються в онлайн-кабінеті кабінеті торговця, відбувається за допомогою LiqPay. Якщо картку додають до онлайн-кабінету вперше, токен згенерується під час першої транзакції. Токенізація карток відбувається зі згоди клієнта. Картка, емітована будь-яким українським банком, може бути токенізована торговцем за допомогою платформи Mastercard.

«Який би спосіб оплати не обирав споживач – картка, телефон чи будь-який інший пристрій – ми фокусуємося на тому, щоб зробити процес оплат у діджитал-середовищі простим, швидким та максимально захищеним, як і у фізичному світі, — зазначив Юрій Батхін, віце-президент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні. — Наразі частка успішних транзакцій в e-commerce в Україні становить 80%, отже п'ята частина онлайн-розрахунків не завершується. При цьому темпи розвитку електронної комерції щонайменше вдвічі випереджають традиційний рітейл. За нашими глобальними даними, рівень успішних транзакцій підвищується на 6% у випадку транзакцій з MDES for Merchants порівняно зі звичайними транзакціями в електронній комерції. Поява платформи токенізації для торговців в Україні надасть користувачам додаткову впевненість у безпечності транзакцій, зручність через подовження терміну дії картки та стимулюватиме розвиток українського e-commerce».

Рішення MDES for Merchants сьогодні вже доступне в Україні на онлайн-ресурсі для перегляду відео та телебачення MEGOGO.NET, у сервісі інтернет-телебачення OLL.TV, онлайн-сервісі з продажу квитків перевізник AUTOLUX та в мобільному банкінгу Приват24.

«Токенізація онлайн еквайрингу є проривною подією для ринку, революцією, яка стане значним стимулом для розвитку інтернет торгівлі в Україні, діджиталізації офлайн послуг та сервісів, - відзначив член правління ПриватБанку Сергій Харітич. — Реалізація спільного з Mastercard рішення дозволить нашим клієнтам у сфері електроної комерції надати користувачам банківських карток найбільш досконалий новий рівень безпеки, при цьому - забезпечуючи максимальну швидкість і комфорт при проведенні платежів».

Впровадження рішення MDES for Merchants відкриває нові можливості розвитку бізнесу для онлайн-торговців: такий спосіб розрахунків усуває бар’єри покупців щодо безпеки оплат. За даними Mastercard, 80% європейців мають сумнів щодо безпеки зберігання та передачі даних карток. Використання ж посиленого захисту нової платформи дозволяє покупцям на інтернет-майданчиках отримати новий досвід, переконатися в безпечності транзакцій та завершити їх, а відтак покликана стати одним із драйверів ринку електронної комерції.