Ваша думка допоможе нам стати краще 😊

Щоб стати для вас краще та, можливо, підготувати листи з корисними пропозиціями від наших партнерів, що можуть стати в пригоді, ми хочемо зрозуміти, наскільки цікаві для вас повідомлення про ті чи інші товари або послуги. Будь ласка, присвятіть 30 секунд свого часу та оцініть за шкалою від 1 до 10 важливість для вас різних категорій повідомлень.

1. Повідомлення від операторів мобільного зв’язку:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

2. Повідомлення від компаній-перевізників (наприклад, авіаперевізників чи поштових компаній):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

3. Повідомлення від мереж, що торгують електронікою:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

4. Повідомлення від мереж, що торгують одягом, взуттям тощо:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

5. Повідомлення від мереж, що торгують будівельними матеріалами, меблями тощо:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

6. Повідомлення від мереж, що торгують продуктами харчування тощо:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

7. Повідомлення від банків для вас як для фізичної особи (з особистих фінансових питань):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

8. Повідомлення від банків для вас як для представника бізнесу (з питань обслуговування бізнесу):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

І ще одне важливе питання...
З якою частотою вам було б найкомфортніше проводити комунікації з банком?

Дякуємо за відповіді на наше опитування