Про банк


ПриватБанк – найбільший банк України, що рухає країну вперед



Цінуємо довіру


У найскладніші часи ми залишаємося стабільним та надійним партнером для фінансових справ українців. Нам довіряють понад 19 мільйонів активних клієнтів – фізичних і юридичних осіб, і щодня ми беремо й робимо все, щоб зміцнити вашу довіру.


Орієнтуємося на потреби клієнтів


Щодня по всій країні працює понад 1 000 відділень, 5 000 банкоматів і 10 000 терміналів самообслуговування ПриватБанку. Ми віримо, що інновації мають робити життя легшим та зручнішим. Тож постійно покращуємо наші продукти й сервіси, відповідаючи на найвимогливіші потреби наших клієнтів.


Будуємо країну мрії


Наша мета – економічно сильна Україна. ПриватБанк є відповідальним роботодавцем і одним із найбільших платників податків у країні. Попри складні часи, ми рухаємо економіку вперед, не зупиняючи кредитування українців та бізнесу. У 2022 році частка ПриватБанку в роздрібному кредитному портфелі зросла з 26 до 32%, а бізнес отримав 23,8 млрд грн нових кредитів. Працюємо на перемогу й відновлення України.

Беремо і звітуємо. Інтегровані річні звіти

ПриватБанк пишається бути найбільшим державним українським банком. Цей статус покладає на нас особливу відповідальність та особливі вимоги щодо дотримання всіх норм законодавства, часом перевершуючи очікування. Наша команда прагне до прозорості у своїй діяльності, адже довіра – це основа наших взаємин із клієнтами, бізнесом та всіма партнерами. Саме тому ми публікуємо наші річні звіти, які демонструють виклики й перемоги ПриватБанку в найскладніший для України час. Дізнайтесь про нас більше!

Звіт за 2022

Звіт за 2023

Стратегія

Увесь світ сьогодні стикається з головним викликом – змінами. ПриватБанк – один із найтехнологічніших банків України. Ми задаємо тренди та тенденції банківського ринку й не припиняємо впроваджувати інновації. Головна мета ПриватБанку – бути надійним помічником як для фізичних осіб і бізнесу, так і підтримувати розвиток економіки держави загалом. Ми прагнемо бути найкращим банком для клієнтів, найкращим роботодавцем, прикладом соціально-відповідального бізнесу та інвестиційно-привабливою компанією. Про це – в оновленій «Стратегії розвитку ПриватБанку до 2024 року».

Стратегія розвитку Банку до 2024 року

Кодекс поведінки

Корпоративна поведінка в ПриватБанку побудована на засадах законності, прозорості, компетентності, на дотриманні прав та інтересів клієнтів, кредиторів банку, акціонера та працівників і направлена на підвищення ефективності діяльності банку, підтримку його фінансової стабільності та прибутковості.

Дотримання норм поведінки

Банк має на меті заохочувати та підтримувати чесну та етичну поведінку. Співробітники, клієнти, кредитори та інші особи, які мають правовідносини з банком, можуть робити відповідні повідомлення щодо потенційних або фактичних порушень законодавства та цього Кодексу.
Звернутися можна таким чином:

  • надіслати електронне повідомлення на адресу help@pb.ua;
  • зателефонувати на номер цілодобової підтримки, що опубліковано на офіційному сайті банку (privatbank.ua) в розділі «Контакти та реквізити» > «Контакти».

Взаємовідносини з акціонером

У відносинах з акціонером банк має намір проводити прозору політику та суворо дотримуватися таких принципів: поважати та забезпечувати права акціонера, неухильно дотримуватися його інтересів, своєчасно розкривати інформацію, проводити активну комунікаційну політику, підвищувати наочність і доступність інформації шляхом поліпшення якості звітності та обліку.

Взаємовідносини з державними органами

Банк дотримується принципу нейтральності щодо бізнесових груп, політичних партій і об’єднань і здійснює свою діяльність в інтересах вкладників, клієнтів, кредиторів і акціонера. Співробітники банку повинні вести справи з державними органами без особистої зацікавленості, не вдаючись до неправомірних способів здійснення впливу на ухвалення рішень.

Взаємовідносини з клієнтами

Банк прагне до найвищих стандартів обслуговування клієнтів, захищає інтереси кожного клієнта. Банк розвиває нові операції, продукти та напрями, сповідуючи принцип розумного консерватизму. Банк прагне до прозорості у взаєминах з клієнтами та надання їм надійної інформації про свої послуги. Банк зацікавлений у встановленні довгострокових взаємин з клієнтами.

Взаємовідносини з постачальниками

Банк залишає за собою право не співпрацювати з постачальниками, які порушують вимоги законодавства України та країн, в яких банк веде діяльність, у тому числі щодо забезпечення прав працівників, охорони праці та дотримання техніки безпеки, захисту навколишнього середовища, а також постачальниками, які не поділяють цінностей і принципів, правил етики та ділової поведінки банку, що викладено в Кодексі.

Взаємовідносини з персоналом

Персонал банку є ключем до його успішної діяльності. Банк активно та послідовно залучає до своїх лав співробітників незалежно від віку, раси, статі, віросповідання, переконань або національності та винагороджує їх за успіхи. Банк цінує своїх співробітників, створює умови, за яких кожен співробітник може повністю реалізувати свій професійний потенціал. Банк поважає людську гідність та особистість і вірить у значимість атмосфери довіри та співробітництва.

У ПриватБанку дотримуються таких цінностей та принципів

Чесність

Банк дотримується законів, етичних норм і правил чесного ведення бізнесу, виконує свої зобов’язання та цінує свою репутацію.

Якість

Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.

Персонал

Банк створює умови для відкритого та своєчасного спілкування, здорового робочого мікроклімату, дотримання техніки безпеки, надає можливість індивідуального зростання та самоствердження. Банк зацікавлений в належному дотриманні трудового законодавства.

Доходи

Гарантією прибутковості банку є клієнтоорієнтованість і проведення вигідних банківських операцій.

Ухвалення рішень

Банк переконаний, що для досягнення високих показників необхідне постійне зростання, яке досягається за допомогою правильного розрахунку ризику операцій. Керівники та працівники, ухвалюючи рішення, керуються внутрішніми положеннями, політиками та регулятивними актами схильності до ризиків, лімітами ризиків.

Це важливо!

ПриватБанк не допускає помсти, дискримінації, дисциплінарних санкцій та інших негативних наслідків щодо тих, хто повідомляє про неприйнятну поведінку в банку.

Торговельні марки

Торговельні марки

ПриватБанк з 1992 року надає весь спектр наявних в Україні банківських послуг з обслуговування корпоративних і приватних клієнтів.

Для вирізнення своїх послуг використовує власні торговельні марки, зокрема визнану добре відомою в Україні торговельну марку «ПриватБанк». Для ідентифікації платіжних систем – торговельні марки відповідних платіжних систем.

З детальною інформацією можна ознайомитися нижче.

Відомості про ТМ