Про банк


Найбільший банк України


Тих, хто хоча б раз у житті користувався послугами ПриватБанку, уже понад 20 мільйонів – половина всіх користувачів банківських послуг в Україні від приватних осіб до компаній і підприємців. Постійно користуються послугами ПриватБанку майже 18 мільйонів українців, а клієнтів діджитал-банку Приват24 нині 13,5 мільйона.


Ефективний та прибутковий


ПриватБанк доводить, що державна компанія може й має бути прибутковою та ефективною. Чистий прибуток ПриватБанку у 2020 році – 24,3 млрд грн. Це 61,2% прибутку всіх українських банків за рік. Загалом після націоналізації банк сплатив до бюджету 55,4 млрд грн дивідендів.


Інновації – серце ПриватБанку!


Команда ПриватБанку робить усе, щоб обслуговування в банку було зручним та безпечним для клієнтів. Ми пропонуємо понад 176 цифрових сервісів і дистанційне обслуговування. Клієнтам ПриватБанку зручно користуватися платіжними картками, однак у період пандемії COVID-19 ми забезпечили повний безконтакт завдяки віртуальним карткам, які можна оформити миттєво через додаток Приват24 в смартфоні.

Кодекс поведінки

Корпоративна поведінка в ПриватБанку побудована на засадах законності, прозорості, компетентності, на дотриманні прав та інтересів клієнтів, кредиторів банку, акціонера та працівників і направлена на підвищення ефективності діяльності банку, підтримку його фінансової стабільності та прибутковості.

Дотримання норм поведінки

Банк має на меті заохочувати та підтримувати чесну та етичну поведінку. Співробітники, клієнти, кредитори та інші особи, які мають правовідносини з банком, можуть робити відповідні повідомлення щодо потенційних або фактичних порушень законодавства та цього Кодексу.
Звернутися можна таким чином:

  • надіслати електронне повідомлення на адресу help@pb.ua;
  • зателефонувати на номер цілодобової підтримки, що опубліковано на офіційному сайті банку (privatbank.ua) в розділі «Контакти та реквізити» > «Контакти».

Взаємовідносини з акціонером

У відносинах з акціонером банк має намір проводити прозору політику та суворо дотримуватися таких принципів: поважати та забезпечувати права акціонера, неухильно дотримуватися його інтересів, своєчасно розкривати інформацію, проводити активну комунікаційну політику, підвищувати наочність і доступність інформації шляхом поліпшення якості звітності та обліку.

Взаємовідносини з державними органами

Банк дотримується принципу нейтральності щодо бізнесових груп, політичних партій і об’єднань і здійснює свою діяльність в інтересах вкладників, клієнтів, кредиторів і акціонера. Співробітники банку повинні вести справи з державними органами без особистої зацікавленості, не вдаючись до неправомірних способів здійснення впливу на ухвалення рішень.

Взаємовідносини з клієнтами

Банк прагне до найвищих стандартів обслуговування клієнтів, захищає інтереси кожного клієнта. Банк розвиває нові операції, продукти та напрями, сповідуючи принцип розумного консерватизму. Банк прагне до прозорості у взаєминах з клієнтами та надання їм надійної інформації про свої послуги. Банк зацікавлений у встановленні довгострокових взаємин з клієнтами.

Взаємовідносини з постачальниками

Банк залишає за собою право не співпрацювати з постачальниками, які порушують вимоги законодавства України та країн, в яких банк веде діяльність, у тому числі щодо забезпечення прав працівників, охорони праці та дотримання техніки безпеки, захисту навколишнього середовища, а також постачальниками, які не поділяють цінностей і принципів, правил етики та ділової поведінки банку, що викладено в Кодексі.

Взаємовідносини з персоналом

Персонал банку є ключем до його успішної діяльності. Банк активно та послідовно залучає до своїх лав співробітників незалежно від віку, раси, статі, віросповідання, переконань або національності та винагороджує їх за успіхи. Банк цінує своїх співробітників, створює умови, за яких кожен співробітник може повністю реалізувати свій професійний потенціал. Банк поважає людську гідність та особистість і вірить у значимість атмосфери довіри та співробітництва.

У ПриватБанку дотримуються таких цінностей та принципів

Чесність

Банк дотримується законів, етичних норм і правил чесного ведення бізнесу, виконує свої зобов’язання та цінує свою репутацію.

Якість

Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.

Персонал

Банк створює умови для відкритого та своєчасного спілкування, здорового робочого мікроклімату, дотримання техніки безпеки, надає можливість індивідуального зростання та самоствердження. Банк зацікавлений в належному дотриманні трудового законодавства.

Доходи

Гарантією прибутковості банку є клієнтоорієнтованість і проведення вигідних банківських операцій.

Ухвалення рішень

Банк переконаний, що для досягнення високих показників необхідне постійне зростання, яке досягається за допомогою правильного розрахунку ризику операцій. Керівники та працівники, ухвалюючи рішення, керуються внутрішніми положеннями, політиками та регулятивними актами схильності до ризиків, лімітами ризиків.

Це важливо!

ПриватБанк не допускає помсти, дискримінації, дисциплінарних санкцій та інших негативних наслідків щодо тих, хто повідомляє про неприйнятну поведінку в банку.