Premium-підтримка та Консьєрж-сервіс

Premium-підтримка та Консьєрж-сервіс

Допомагаємо в усіх сферах: банківські питання та фінанси, бізнес, дозвілля, хобі, здоров’я та турбота про вашу родину.

Premium-підтримка

Фінансові та банківські операції
Консультація щодо преміальних сервісів
Розумний помічник та допомога спеціаліста підтримки в пакеті Premium і пряме з’єднання зі спеціалістом у пакетах Premium Plus, Premium Max, Private Banking

Ми на варті якісного та швидкого вирішення ваших банківських питань.

Легко впораємося з будь-якими завданнями – від замовлення готівки до консультацій щодо ОВДП, від відкриття депозиту до допомоги з оплатою картками тощо.

Консьєрж-сервіс

Працюють за міжнародними стандартами
Мають партнерів по всьому світі
Собаку з’їли на тому, що для вас може бути складним або потребувати додаткових зусиль: бронювання готелів, оренда авто, шопінг та доставлення з іноземних сайтів

Менеджери Консьєрж-сервісу наших партнерів на варті якісного та швидкого вирішення ваших особистих питань: купівля квитків, реєстрація на рейс, організація дозвілля, доставка їжі або квітів та багато іншого.

Цікаво, що таке «багато іншого»? Перегляньте, що ми вже виконували для наших клієнтів, і уявіть, що ми можемо зробити для вас!

Premium-підтримка та Консьєрж-сервіс працюють у режимі 24/7.

Як вибрати, куди звертатися?

Усе просто! Вибирайте контакти залежно від платіжної системи вашої картки. Якщо у вас картки обох систем, можна звертатися в обидві служби Visa та Mastercard.

Банківські питання та операції з картками залиште для Premium-підтримки ПриватБанку.

Premium-підтримка ПриватБанку
Premium-підтримка ПриватБанку
+38 073 (050, 098) 900 00 02
у додатку Приват24: пишіть у чат або телефонуйте в підтримку просто з додатка

Ваші запити надихають нас

О 02:33 Владислав надіслав нам кілька скриншотів із кадрами з фільму й попросив його знайти.
Уже через кілька годин наші консьєржі надали Владиславу інформацію та посилання на потрібний серіал. Ми можемо все!
Ігор звернувся з проханням замовити та доставити цукор. Складність полягала в тому, що пошта приймала посилки лише до 5 кг, а клієнту необхідно було доставити 100 кг. На щастя, нам вдалося знайти продавця, який погодився надіслати 20 посилок по 5 кг, і ми з радістю виконали замовлення Ігоря.
Юрій звернувся в середині травня та попросив допомогти заправити авто у Львові для поїздки родиною. Як ми пам’ятаємо, у цей період майже ніде не було бензину, особливо у великих містах. Наші суперконсьєржі знайшли для Юрія заправку та змогли вирішити завдання навіть у складний час.
Сергій звернувся до консьєржів та попросив підшукати варіанти розвитку власного бізнесу зі співінвесторами, але без франшизи та сторонніх компаній. Ми змогли підібрати варіанти як приватних пропозицій, так і платформ розвитку спільного бізнесу. Підтримуємо наших клієнтів у будь-яких починаннях.
На початку війни ми допомогли Ганні розібратися, як відкрити благодійну організацію, та знайшли фахівців, які погодилися повністю супроводжувати її в цій добрій справі.

Поширені запитання

Premium-підтримка
Консьєрж-сервіс

Як працює Premium-підтримка ПриватБанку?

Ми працюємо цілодобово сім днів на тиждень, а якщо потрібно, то й більше :-)

У чому різниця Premium-підтримки й Консьєрж-сервісу Visa та Mastercard?

Premium-підтримка – спеціалісти банку, які займаються вирішенням питань, пов’язаних із продуктами та послугами банку або проведенням банківських операцій за вашим запитом (зміни лімітів за картками, блокування/розблокування карток тощо).

До продуктів та послуг банку належать не тільки традиційні депозити, кредити, страхові сервіси, а й додаткові сервіси для преміальних карток: аеропортові сервіси, програми лояльності, знижки від партнерів тощо.

Консьєрж-сервіс від Visa та від Mastercard – наші партнери, які опікуються вашими особистими дорученнями. Звертайтеся до них, якщо ваше звернення виходить за межі банківського обслуговування. Наприклад, вам необхідно підібрати та придбати будь-які квитки, забронювати житло або авто, придбати щось на закордонному сайті, організувати доставлення квітів тощо.

З якими питаннями мені допоможуть у Premium-підтримці?

З питаннями щодо послуг та продуктів (депозити, кредити, «Оплата частинами», страхові сервіси, сервіси в аеропортах тощо), а також щодо проведення банківських операцій:

  • зміна лімітів за картками;
  • блокування/розблокування карток;
  • замовлення готівки;
  • замовлення довідок та/або виписок;
  • пояснення руху коштів у виписці
  • тощо.

Якщо ж ваше питання стосуватиметься Консьєрж-сервісу, то спеціалісти Premium-підтримки нададуть контакти та допоможуть звернутися до наших партнерів.

Чи допоможуть мені в Premium-підтримці, якщо я маю питання особистого характеру (наприклад, придбати квитки)?

Питаннями особистого характеру опікуються спеціалісти Консьєрж-сервісу Visa та Mastercard. То ж на Premium-підтримці вам нададуть контакти відповідної служби Консьєрж-сервісу та допоможуть залишити запит.