- Готівкові операції.
Для зняття готівки, внесення виручки скористайтеся найближчими банкоматами ПриватБанку, зокрема й з функцією приймання купюр, і терміналами самообслуговування. Якщо поблизу їх немає, можна звернутися в одне з відділень банку, які забезпечують надання необхідних послуг, зокрема й касового обслуговування та приймання торгової виручки.
- Безготівкові операції (платежі, всі інші операції в «Приват24 для бізнесу»).
Можна виконати через вебверсію «Приват24 для бізнесу» або через мобільні додатки для Android / iOS. Спробуйте знайти місця, у яких є доступ до Інтернету. Якщо вам це не вдалося, ви можете звернутися до відділення банку, на території якого має бути Wi-Fi.
Вхід у додаток «Приват24 для бізнесу» можливий і без Інтернету. Доступ є за наявності біометрії як на вашому пристрої, так і в мобільному додатку («Налаштування» → «Безпека» → «Біометрична аутентифікація»). Без Інтернету ви можете підготувати шаблони платежів та скористатися ними для швидкого створення платежів після відновлення інтернет-з'єднання. Завантажте чи оновіть версію для Android.
Відео:
Як створити платежі без Інтернету в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»
Як налаштувати вхід у додаток «Приват24 для бізнесу» за біометрією (відбитком пальця)
Також радимо заздалегідь встановити та налаштувати сервіс «Інтеграція». Він дозволяє підготувати платежі без доступу до Інтернету та потім автоматично завантажити їх в «Приват24 для бізнесу» за умови наявності навіть повільного інтернет-з’єднання. У «Приват24 для бізнесу» платежі потрібно буде лише підписати.
Детальніше - Еквайринг.
Безготівкову оплату можна приймати за допомогою POS-термінала, що тримає з’єднання за допомогою Wi-Fi, GSM або за умови зміни GSM-підключення до іншої мережі в межах національного роумінгу.
Інші способи приймання платежів
Спосіб 1. За допомогою смартфона з ОС Android 8.0 і вище та NFC-модулем за наявності підключення до Інтернету (зокрема й мобільного). Радимо завантажити додаток «Термінал» з Google Play Market уже зараз. Потрібно лише зареєструватися в особистому кабінеті. Це займе всього 10 хвилин. Без паперових договорів і відвідання відділень. Ви зможете приймати платежі з карток будь-яких банків.
Детальніше
Спосіб 2. За допомогою QR-коду POS-термінала.
- Можна сформувати QR-код у смартфоні, знаючи тільки мерчант термінала. Для цього необхідно зайти в Telegram-бот @privatBank_acquiring_bot, натиснути «QR для сплати» та ввести мерчант термінала. Мерчант можна подивитися на будь-якому чеку POS-термінала (починається на S, наприклад S1240RWZ).
- Можна роздрукувати QR-код на термопапері з POS-термінала. Роздрукувати чек можна на терміналах моделей Ingenico та Verifone. Для цього необхідно натиснути на терміналі жовту кнопку й вибрати «На чек». Це можливо зробити за наявності підключення до Інтернету.
Зробити оплату з QR-коду покупець зможе через додаток Приват24
- Необхідно відкрити на телефоні додаток Приват24.
- Відсканувати QR-код у продавця.
- В отриманій формі ввести суму товару та підтвердити оплату.
Спосіб 3. Кредитування за допомогою інвойсу в «Оплату частинами».
Потрібен лише заряд на смартфоні й мобільний Інтернет.
Як створити інвойс?
- Авторизуватися в особистому кабінеті.
- Заповнити дані магазину.
- Створити інвойс – у вкладці Invoice внести дані про купівлю.
- Надіслати створений інвойс покупцеві будь-яким зручним способом (месенджер, пошта чи додаток Приват24).
Детальніше
POS-термінали на ОС Android PAX a930 та Tactilion N5 можуть працювати за допомогою Wi-Fi.
Якщо ви бажаєте підключити POS-термінал до власної Ethernet-мережі (наприклад Starlink), зверніться на гарячу лінію: 0 800 500 030.
- Інкасація. Інкасація торгових точок буде здійснюватися в разі оформлення вручну супровідного касового ордера до сумки з цінностями.
Отримати супровідний касовий ордер можна:
Відмовитися від інкасації в разі відсутності електроенергії можна через чат-бот Privatinkas_bot в Telegram → команда/start → авторизація → надіслати дані.
Скасувати інкасацію можуть: директор, бухгалтер, уповноважена особа за договором інкасації, касир торгової точки. Комісія не нараховується в разі заїзду служби інкасації банку без фактичного проведення інкасації у разі відсутності електроенергії.
- Кредити. Працюють у стандартному режимі. Перегляд, користування та погашення – через «Приват24 для бізнесу». Для своєчасного погашення заборгованості за кредитами просимо заздалегідь поповнити поточний рахунок.
- Клієнтська підтримка. Працює цілодобово за телефоном 3700, а також у чаті – на сайті банку чи в «Приват24 для бізнесу».