Пакет телемедичних послуг із вашою преміальною карткою Visa Signature включає:
- підтримку медичного консьєржа 24/7 – без обмежень;
- консультації сімейного лікаря або лікарів вузьких спеціальностей* – 10 безкоштовних консультацій на рік;
- організацію безкоштовного тестування** на COVID-19 у разі подорожі за кордон – 2 рази на рік;
- онлайн-лекції від експертів Visa – без обмежень;
- безкоштовна доставка ліків – 2 рази на місяць.
* До лікарів вузьких спеціальностей належать: терапевт, педіатр, гінеколог, хірург, гастроентеролог,
дерматолог та інші.
** Сервіс доступний у Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі. Доступні тести за звичайною, не прискореною процедурою.
Під час подання до страхової заявки на тест потрібно зазначити: дату вильоту та повернення; країну, до якої ви
подорожуєте або з якої повертаєтесь; номер рейсу. У разі першого звернення за сервісом знадобиться +1 день для
підтвердження особи власника картки.
Як скористатися сервісом?
Крок 1. Перейдіть до чат-бота Visa зі свого фінансового номера телефону, натисніть на кнопку «Телемедицина» та
виберіть у меню потрібний підрозділ.
Крок 2.
Натисніть «Перевірити доступність послуги», прив'яжіть свою картку, зазначивши її повні дані, і дотримуйтеся
підказок.
Крок 3. Натисніть «Замовити послугу» й перейдіть до чату зі страховою компанією ARX.
Крок 4. Зазначте П. І.
Б., дату народження, місцеперебування та рівень преміальної картки для підтвердження ваших даних (для тих, хто
користується сервісом уперше).
Крок 5. Замовте послугу, дотримуючись підказок, і користуйтеся сервісом у режимі
24/7.
Детальніше про
сервіс