ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

Послуга додаткового захисту від фінансового шахрайства.
Гарантоване повернення власних або кредитних коштів у разі шахрайських дій.

Для підключення зверніться до вашого персонального банкіра.

Системи банку надійно захищені, і зламати їх неможливо

Проте шахраї винахідливі, є ймовірність, що ви можете ввести свої дані на шахрайському сайті, довіритися комусь під впливом негативних емоцій та сказати зайве. Найпоширеніші приклади шахрайства:

 

Перекази на рахунки шахраїв під їхнім тиском

Телефонне шахрайство

Iнтернет-шахрайство

Підробка сайтів

Зняття коштів із викраденої або загубленої картки

Умови послуги «Захист від шахрайства»

Умови послуги «Захист від шахрайства»

Ключові переваги послуги:

  • єдиний ліміт страхового покриття за всіма видами шахрайства;
  • відшкодування збитку до 100 000 грн за основними видами соціальної інженерії;
  • покриття ризику в разі ненадання продавцем оплаченого товару.

Програми за послугою

Страхова сума Вартість на міс.
Premium 100 000 грн 70 грн
Exclusive 200 000 грн 140 грн

Місце дії договору страхування – увесь світ. Термін дії послуги – 12 місяців.

Для підключення зверніться до вашого персонального банкіра.

Детально про послугу

Які партнери ПриватБанку надають послугу «Захист від шахрайства»?

  • Страхова компанія «Універсальна» – ліцензія серії АГ № 569730 від 23.03.2011.
  • Страхова компанія «ВУСО» – ліцензія серії АЕ № 293950 від 31.07.2014.

Вибір страхової компанії здійснюється автоматично системою банку. Умови оформлення й врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Де можна детально ознайомитися з умовами договору страхування?

Які види шахрайства покриває послуга «Захист від шахрайства»?

  1. Соціальний інжиніринг – здійснення операції за карткою під маніпулятивним психологічним впливом шахрая.
  2. Незаконна оплата з карткового рахунку в торгово-сервісній мережі за загубленою або викраденою карткою.
  3. Скімінг – протиправне здійснення платіжних операцій за картковим рахунком страхувальника з використанням дубліката картки та отриманих протиправним шляхом даних картки страхувальника.
  4. Mobile-банкінг – протиправне здійснення платіжних операцій за рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки за допомогою SMS-команд або незаконний платіж за допомогою SMS-команд чи додатка «SMS-банкінг» шляхом незаконного заволодіння телефоном власника картки та ПІН-кодом до додатка «SMS-банкінг».
  5. Зняття без картки в банкоматі – протиправне здійснення платіжних операцій (зокрема зняття готівкових коштів) за рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки в банкоматі за допомогою безконтактного платіжного інтерфейсу, а саме незаконне отримання коштів / розрахунок у банкоматі без фізичної присутності платіжної картки шляхом заволодіння даними картки (також ПІН-кодом) і телефоном для отримання вхідного дзвінка від ПриватБанку з метою ідентифікації.
  6. Еквайринг у режимі МОТО-операції / оплата з картки без SMS-підтвердження операції – протиправне здійснення третіми особами платіжної операції з використанням платіжної картки страхувальника через телефон, пошту або Інтернет у режимі МОТО-операції.
  7. Інтернет-еквайринг із використанням технології безпеки 3-D Secure / оплата в Інтернеті із SMS-підтвердженням здійснення операції – протиправне здійснення третіми особами платіжних операцій із використанням платіжної картки страхувальника в системі електронної торгівлі (комерції) з використанням технології безпеки 3-D Secure.
  8. Платежі за телефоном – протиправне здійснення платіжних операцій за рахунками клієнта третіми особами за допомогою дистанційного обслуговування – телефонних каналів зв’язку із SMS-підтвердженням здійснення операції (платежу) або незаконна операція здійснення платежу за телефоном 3700 чи +38 (073) 900 00 02 шляхом авторизації в контакт-центрі банку (заволодіння даними картки, П. І. Б., контактним номером телефону власника платіжної картки) та заволодіння телефоном для отримання ОТР-пароля або самим ОТР-паролем.
  9. Інтернет-банк Приват24 – протиправні операції за картковим, поточним або депозитним рахунком із використанням Інтернет-банку Приват24 (офіційний канал зв’язку й обміну інформацією між банком і клієнтом) шляхом:
    • заволодіння даними власника рахунку (даними картки, П. І. Б., контактним номером телефону) та паролем до Приват24;
    • заволодіння телефоном власника рахунку.
  10. Фішинг, фармінг, вішинг – протиправне здійснення платіжних операцій за картковим рахунком страхувальника без застосування картки / дубліката картки з використанням отриманих протиправним шляхом реквізитів картки.
  11. Незаконне отримання готівкових коштів із карткового рахунку.
  12. Протиправний переказ коштів.
  13. LiqPay – протиправний переказ коштів в унікальному вебінтерфейсі за електронною адресою www.liqpay.com через введення реквізитів платежу в мережі Інтернет та ініціювання грошового переказу або протиправне перерахування коштів.
  14. Ненадання товару – ненадання (невідправлення) продавцем товару, неповернення продавцем сплачених коштів за товар протягом 30 днів із дати оплати страхувальником замовленого товару за реквізитами продавця.

Що таке страхова сума (покриття) й страховий платіж? Як їх визначають?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страхова компанія відповідно до умов страхування зобов’язана здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхову суму встановлюють за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування й вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначають на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Зверніться до ПриватБанку за номером premium-підтримки +38 (073) 900 00 02 або в чат «Допомога Онлайн» і заблокуйте картку. Залиште заявку про настання страхової події.
  2. Повідомте поліцію про факт шахрайства. Отримайте номер вашого звернення й витяг із Єдиного реєстру досудових розслідувань.
  3. Надайте персональному банкіру витяг для передавання на формування висновку.
  4. Очікуйте на розслідування та встановлення факту шахрайства.
  5. Отримайте компенсацію на картку.

Куди буде зараховано страхове відшкодування?

На Картку для виплат застрахованої особи. Якщо цього типу картки немає, гроші буде зараховано на будь-яку іншу активну картку.

У яких випадках може бути відмова у відшкодуванні?

Кожен випадок служба безпеки банку розглядає індивідуально, після чого складає акт. Основні причини відмови:

  • страхове відшкодування не виплачують, якщо страховий випадок стався протягом перших семи днів із дня набрання чинності договору страхування;
  • порушення строків повідомлення про настання страхового випадку;
  • відсутність платежу за договором страхування, якщо страховий випадок стався в період, коли договір не було сплачено.