Попередження
Забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Можливі наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги описано в Умовах та правилах надання банківських послуг.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних комунікацій, звернувшись у Premium-підтримку або натиснувши на посилання в отриманому рекламному e-mail.
Отримання довідки після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань.
Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (на вибір клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24, меню «Сервіси – Послуги – Довідки – Стандартні довідки» – «Довідка про закриття картки/рахунку»/«Довідка про кредити»/«Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».
Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.