Переказ на картку / рахунок у ПриватБанку

Проведення операції:

Миттєво *

Ви можете здійснювати платежі через Інтернет-банк Приват24, додаток Privat24, термінали самообслуговування та банкомати, у відділеннях, зателефонувавши на номер 3700, а також за допомогою SMS-банкінгу (для переказів між своїми картками).

Для «Платежів за телефоном 3700» в автоматичному меню додаткова комісія за платіж становить 2 грн.

Тарифи

з картки «Універсальна»
з Картки для виплат
З преміальної картки
з Корпоративної картки
а також з миттєвих та особистих карток, поточних рахунків фіз. осіб, віртуальних рахунків, інтернет-карток та карток Юніора
Власні (некредитні) кошти
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальну картку, «Інтернет-картку» Безкоштовно
На Картку для виплат З 01.09.2022

0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат.
З поточних рахунків фіз. осіб – 1% (з них 0,5%, max 500 грн, стягується з поточного рахунку та 0,5%, max 50 грн, – з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
Депозити Безкоштовно**
Послуга накопичення «Скарбничка» 1%
окрім переказу коштів за правилом накопичення «Округлення витрати», «Округлення залишку на картці наприкінці дня».
На рахунок юридичної особи в ПриватБанку Тариф за платіж
На «Приват-вклад» (тариф діє для картки «Універсальна», а також поточних рахунків фіз. осіб, віртуальних рахунків, інтернет-карток і вкладів «До запитання») 1% вiд суми**
Кредитні кошти
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» З 01.04.2022

3%
На Картку для виплат З 01.04.2022

3% з картки «Універсальна» та додатково 0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат
Депозити та послуга накопичення «Скарбничка» Операцію може бути проведено тільки за рахунок особистих коштів
На рахунок юридичної особи в ПриватБанку Тариф за платіж +3%
* У деяких випадках зарахування переказу на наступний календарний день до 10:00.
** При поповненні «Приват-вкладу» за довіреністю (банківською або нотаріальною) готівкою або безготівковим платежем з одержувача стягується додаткова комісія в розмірі 0,5% від суми поповнення.

Реквізити для поповнення Вашої картки від рідних, колег, партнерів

У гривні У доларах США У євро
Одержувач П. І. Б. П. І. Б. власника картки латиницею
Найменування банку АТ КБ «ПриватБанк» PRIVATBANK, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT CODE: PBANUA2X
Банк-кореспондент - JP MORGAN CHASE BANK, SWIFT CODE: CHASUS33 Commerzbank AG, SWIFT CODE: COBADEFF
Номер рахунку індивідуально (отримати можна в Privat24, терміналі самообслуговування або банкоматі) 0011000080 acc № 400 8867004 01
IBAN індивідуально (отримати можна в Privat24, терміналі самообслуговування або банкоматі) індивідуально індивідуально
МФО 305299
РНОКПП (ІПН) одержувача індивідуально (отримати можна в Privat24, терміналі самообслуговування або банкоматі)
Призначення платежу поповнення рахунку П. І. Б. (для клієнтів, у яких немає ІПН, додатково зазначити серію та номер основного документа)
Номер картки - Номер Вашої картки Номер Вашої картки
Показати всi

Ваші додаткові можливості

Приват24

Приват24

Як надіслати переказ за допомогою Приват24



  • Крок 1. Виберіть у вкладці «Усі послуги» пункт меню «Платежі»/«Переказ на картку ПриватБанку» або «Перекази»/«На картку Visa/MasterCard будь-якого банку світу»/«Створити».
  • Крок 2. Виберіть номер картки, з якої хочете провести платіж, і валюту переказу, потім введіть номер картки одержувача та суму переказу. Натисніть «Продовжити».
  • Зверніть увагу! На цьому етапі Ви можете зробити платіж регулярним, просто поставивши позначку у відповідне віконце.
  • Крок 3. У меню, що відкрилося, натисніть кнопку «До кошика», а потім – «Підтвердити».
  • Крок 4. Введіть одноразовий SMS-пароль, щоб підтвердити переказ грошей. Переказ надіслано на опрацювання! Ви можете перевірити його стан у меню «Платежі»/«Архів».
Детальніше
Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Додаток під iOS



  • Крок 1. У головному меню виберіть пункт «Перекази».
  • Крок 2. Виберіть пункт меню «На картку».
  • Крок 3. Виберіть номер картки, з якої хочете провести платіж, і валюту переказу, потім введіть номер картки одержувача та суму переказу. Натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Підтвердьте платіж введенням Вашого пароля. Переказ надіслано на опрацювання!

Додаток під Android



  • Крок 1. Виберіть у вкладці «Послуги» пункт меню «Платежі»/«На картку/рахунок».
  • Крок 2. Виберіть суму та введіть валюту переказу, потім зазначте, на чию картку Ви хочете здійснити переказ: «На свою картку» або «На чужу картку».
  • Крок 3. Виберіть картку, з якої хочете здійснити переказ, і введіть номер картки одержувача чи виберіть одну з Ваших карток (якщо переказ на Вашу картку). Натисніть кнопку «Переказати».
  • Крок 4. У меню, що з’явилося, натисніть кнопку «Підтвердити». Переказ надіслано на опрацювання! Ви можете перевірити його стан, натиснувши кнопку «В архів».
Детальніше
SMS-банкінг

SMS-банкінг

SMS-банкінг

SMS-банкінг

Щоб переказати гроші з вашої картки на іншу вашу картку, надішліть на номер 3700* (+38 (092) 000 37 00 – для SMS із-за кордону) SMS із текстом «SENDxxx+ХХХХ+YYYY», де:

  • ххх – сума переказу;
  • ХХХХ – останні 4 цифри номера вашої картки, з якої здійснюєте переказ;
  • YYYY – останні 4 цифри номера вашої картки, на яку ви переказуєте гроші.

* Альтернативні номери: 10060, 7660. Вартість SMS – згідно з тарифами вашого мобільного оператора.

Детальніше
Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Поповнити картку».
  • Крок 2. У наступному вікні виберіть «Поповнити картку за номером».
  • Крок 3. Введіть номер картки, яку Ви хочете поповнити та натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Виберіть форму поповнення: готівкою або карткою.
  • Крок 5. Введіть необхідну суму в купюроприймач або введіть суму поповнення, якщо вибрали поповнення з картки, і підтвердьте переказ введенням ПІН-коду. Переказ здійснено.
Детальніше
Банкомат

Банкомат

Банкомат

Банкомат


  • Крок 1. У головному меню виберіть пункт «Центр грошових переказів».
  • Крок 2. У наступному вікні натисніть «Надіслати переказ», а потім – «Переказ з картки на картку».
  • Крок 3. Ознайомтесь з довідковою інформацією та натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Введіть номер картки одержувача та натисніть кнопку «Правильно».
  • Крок 5. Виберіть валюту, а потім – суму переказу и натисніть кнопку «Правильно».
  • Крок 6. У наступному вікні підтвердьте проведення переказу натисненням кнопки «Продовжити». Переказ здійснено.
Детальніше
Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Здійснюйте будь-які платежі та купуйте квитки на будь-який транспорт за допомогою мобільного телефону.

Унікальна послуга, з якою Ви зможете здійснювати банківські операції без відвідання відділення, зробивши лише один телефонний дзвінок!

Як провести платіж за телефоном

  • Крок 1. Наберіть номер 3700 з мобільного телефону.
  • Крок 2. Повідомте операторові:
    • номер Вашої картки, з якої буде здійснюватися платіж;
    • куди переказувати гроші (номер картки або реквізити рахунку будь-якого українського банку);
    • суму платежу.
Детальніше
На сайті банку

На сайті банку

На сайті банку

На сайті банку

Перекази з карти на карту



Детальніше

Поширені запитання

Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?

Максимальна сума переказу між картками – 15 000 грн за один день.

Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно невідкладно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для Вашого номера буде заблоковано.

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Навіть якщо в клієнтську підтримку телефонує Ваша довірена особа, пароль та інформація щодо платежу надійдуть тільки на Ваш мобільний номер, внесений до бази банку. Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. У разі необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку

Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?

Пароль та інформація про платіж надходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні буде зазначено реквізити та суму платежу, тому перед тим, як назвати операторові пароль, Ви зможете все перевірити.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Навіщо потрібний номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний у тому випадку, якщо Ви захочете надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про проведений на його адресу платіж. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте операторові:
- номер Вашого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача.

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

Зателефонувавши Ви можете здійснити переказ у гривні на рахунок у будь-якому українському банку.

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні для номерів усіх мобільних операторів.

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам потрібно буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку – цю послугу буде підключено автоматично.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map/

Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?

Якщо ПІН-код буде введено неправильно 5 разів підряд, картка буде вилучена банкоматом.

Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?

Якщо Ви зазначите існуючий номер картки, то її буде поповнено. Тому перевіряйте, будь ласка, правильність введення номера перед підтвердженням платежу.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map/

Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?

Браузер клієнта повинен підтримувати роботу за протоколом SSL з довжиною ключа 128 біт. Вам необхідно встановити останню версію інтернет-браузера, що використовується Вами. Змініть у разі необхідності налаштування браузера за зразком:
  • пу пункті меню «Властивості»/«Зміст»/«Автозаповнення» відключити режим автозаповнення імен користувачів і паролів у формах
  • у пункті меню «Властивості»/«Додатково»/«Безпека» вибрати «Не зберігати зашифровані сторінки на диск».

Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?

Ні, це неможливо.

У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?

Регістр букв в SMS-командах не має значення.

Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?

Якщо в результаті перевипуску номер картки залишився без змін, нова реєстрація не потрібна.

Чи можна за допомогою додатка Приват24 зв’язатися зі співробітником банку?

Так! Зробити це Ви можете 4 такими способами:
- написавши в чат;
- написавши лист до банку;
- зателефонувавши в Skype;
- за допомогою звичайного телефонного дзвінка.
І все це в один клік!

Чи можу я використовувати додаток Приват24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?

Так! Ви можете за допомогою будь-якої банківської картки поповнити рахунок мобільного телефону, зазначивши номер самостійно або вибравши його з телефонної книги. Основні команди SMS-банкінгу також доступні до введення логіна та пароля. Ви можете ознайомитися з усіма функціями додатка, натиснувши «Демо» на екрані входу. Для керування своїми рахунками Вам потрібно зареєструватися.

Як зареєструватися в додатку Приват24?

Ви можете зареєструватися на сайті www.privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Приват24?

Навіть вкравши у Вас телефон, зловмисник не зможе вкрасти Ваші гроші – для входу в додаток буде потрібний пароль від Приват24. Якщо Ви нещодавно запускали додаток, під час закриття або в разі відсутності активності з Вашого боку він автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: Вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви загубили телефон! Зробити це можна, зателефонувавши на номер 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Приват24?

Абсолютно! Додаток шифрує дані, що передаються в банк й отримуються від його серверів. Ваші рахунки та гроші на них завжди в безпеці.

Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна»:
Крок 1. Введіть новий номер телефону.
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».
Крок 3. Підтвердьте операцію ще раз паролем, що надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?

Для змінення неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін. Уточніть, що старий номер телефону неактивний.

Як змінити свій пароль входу в Приват24?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.

Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?

У меню Всі послуги >> Картки >>Додати картку:
Крок 1. Введіть номер картки, натисніть «Надіслати».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Протягом 3 хвилин заявку буде опрацьовано, картку буде додано.

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Пройдіть за посиланням http://privat24.ua/ та натисніть «Забули пароль?»:
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, останні 4 цифри номера картки, адресу електронної пошти та новий пароль.
Крок 2. Введіть динамічний пароль, що надійшов на Ваш телефон і підтвердьте змінення пароля.