Екосистема еквайрингу ПриватБанку визнана найкращою пропозицією з еквайрингового обслуговування для бізнесу за результатами щорічної премії Prostobank Awards 2025, яка присуджується за найкращі банківські продукти та сервіси на фінансовому ринку України. За підсумками голосування у номінації «Найкращий банк для еквайрингового обслуговування» ПриватБанк отримав 96 балів зі 100 можливих. 

“Екосистема еквайрингу ПриватБанку -  це не тільки можливість приймати картки. Це про сервіс, який формує досвід клієнта і напряму впливає на ефективність продажів наших клієнтів , - відзначає керівний напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко. - ПриватБанк історично відіграв ключову роль у формуванні архітектури безготівкових розрахунків в Україні та продовжує бути трендсеттером ринку завдяки інноваційним рішенням, базованим на зручності сервісів для користувачів, які мають реальний попит вже зараз або потенційно цікаві у майбутньому, та відповідальність за найкращий клієнтський досвід.”

За словами Макаренка, за 9 місяців  2025 року українці оплатили через екосистему еквайрингу ПриватБанку покупок та послуг за допомогою банківських карток та гаджетів на суму 900 млрд грн, що на 20% більше ніж за відповідний період 2024 року. Майже на 70% - до 10.8 млрд грн - зросли обсяги сплачених картками товарів через застосунок “Термінал”, який дозволяє підприємцям використовувати власний смартфон (iPhone чи Android) у якості POS-термінала. З початку 2025 обсяг товарів та послуг, сплачених українцями через сервіс інтернет-еквайрингу Liqpay становив майже 66 млрд грн.

 

 

Press Center contacts

Head office address:
1d Hrushevskoho Str., Kyiv, 01001, Ukraine,
press@privatbank.ua