Back to the list of news

Персоналізація стане базою для банківського ринку - Інна Турлюн, ПриватБанк на Dou Marketing & Sales Day

Share

Персоналізація клієнтського обслуговування вже скоро перетвориться з привілею на базове налаштування для всього українського банківського ринку -  зазначила Інна Турлюн, керівниця програми лояльності «Привіт» ПриватБанку під час форуму DOU Marketing & Sales Day. На тлі "надто великого шуму" та інформаційного контексту клієнти самі прагнуть більш персоналізованого досвіду. Вже за рік-два це стане обов'язковою основою для будь-якого банківського продукту, оскільки банки накопичують все більше даних і краще розуміють потреби споживачів.

 

Сучасний ринковий тренд — це перехід до "тихої" персоналізації, щоб надавати менше сповіщень, але кожне з них має бути максимально якісним, релевантним і персоналізованим, щоб справді привернути увагу. Програма лояльності “Привіт” ПриватБанку є ключовим інструментом для реалізації цієї стратегії. Вона дозволяє партнерам працювати з персоналізованою базою клієнтів, забезпечуючи різні кроки залучення: від активації "засинаючих" клієнтів до співпраці з лояльними. На відміну від ринкових стандартів з місячними пропозиціями, платформа дозволяє запускати короткотермінові акції (навіть на три дні), що формує у клієнта звичку частіше заходити у додаток. 

 

Ефективна персоналізація, за словами Інни Турлюн, має бути настільки якісною, щоб клієнту не потрібно було "пушити" — він має звикнути, що в додатку завжди є те, що йому потрібно. Це не про агресивний продаж, а про створення комфортного, передбачуваного досвіду. Як результат, клієнти, які взаємодіють з програмою лояльності, демонструють на 30% нижчий рівень відтоку, що підтверджує важливість і фінансову вигоду від інвестицій у "тиху" та якісну персоналізацію.

 


 

Press Center contacts

Head office address:
1d Hrushevskoho Str., Kyiv, 01001, Ukraine,
press@privatbank.ua