ПриватБанк спільно з провідними торговими мережами впроваджує сучасні фінтех-сервіси, що роблять каси магазинів зручними точками доступу до фінансових сервісів. На форумі FinRetail 2025 керівник управління по роботі з ключовими клієнтами ПриватБанку Володимир Тимченко розповів про рішення, які не лише спрощують фінансові операції для клієнтів, а й надають бізнесу сучасні інструменти для збільшення продажів.

 

Партнерським  рішенням року стала програма впровадження платіжного методу FacePay в мережах магазинів “Аврора”. Ця технологія дозволяє клієнтам оплачувати покупки за допомогою розпізнавання обличчя і є абсолютно безпечною.

Дуже популярним серед українців є сервіс "Готівка на касі", який під час війни став  важливим соціальним інструментом: він забезпечував доступ до готівки навіть за відсутності банкоматів та під час блекаутів, водночас допомагаючи торговим мережам оптимізувати витрати  на інкасацію. Лише у 2025 році клієнти зняли понад 30,1 млрд грн у понад  29 тисячах терміналів у 120 торгових мережах (для порівняння: у 2022 році – 17,7 млрд грн). 

 

Сьогодні ПриватБанк трансформує еквайринг у повноцінну екосистему: окрім  платіжних інструментів партнери отримують можливості кредитування, аналітики та нових сервісів. Серед них – "Поповнення на касі" – сервіс, що дозволяє клієнтам швидко поповнювати готівкою будь-які картки українських банків на касі торгової точки одразу під час покупок. 

 

Press Center contacts

Head office address:
1d Hrushevskoho Str., Kyiv, 01001, Ukraine,
press@privatbank.ua