ПриватБанк запровадив програму з працевлаштування людей з порушеннями слуху, змінивши підходи до рекрутингу, навчання нових працівників та взаємодії із клієнтами.
Банк переглянув та адаптував усі процеси надання консультацій у чатах. Для фахівців банку, які мають порушення слуху, відтепер всі голосові та відео повідомлення клієнтів будуть дублюватися текстом. Система робитиме це автоматично. Для самих клієнтів нічого не зміниться, вони і далі зможуть записувати голосові та відео повідомлення. Водночас, це суттєво полегшить роботу працівникам з порушенням слуху.
Вже шість працівників контакт-центру з порушенням слуху, надають консультації клієнтам банку.
“Я вважаю, що такі ініціативи дуже важливі, адже людям з інвалідністю часто складно знайти роботу. Серед причин відмови інколи озвучують саме порушення слуху. Але такі люди нічим не відрізняють від інших, вони також дуже талановиті і працелюбні. Головне — дати їм шанс себе випробувати,” - говорить Вікторія Колечко, оператор чату-онлайн.
Зміни відбулися і в процесі рекрутингу працівників ПриватБанку. Відтепер на перших етапах відбір кандидатів відбувається у письмовій формі, щоб усунути бар'єри, пов'язані з телефонними розмовами. У співбесідах беруть участь перекладачі жестової мови і доступні субтитри. Весь подальший процес комунікації після співбесіди також відбувається письмово.
“Цей проєкт став яскравим прикладом того, як системні зміни та щире бажання створити рівні можливості можуть трансформувати ринок праці. Ми отримували відгук від кандидатів на посади, що для багатьох це стало першим досвідом комфортного та безбар'єрного працевлаштування. Цей проєкт також є сигналом для всього українського бізнесу. Він демонструє, що інклюзивність — це не лише соціальна відповідальність, а й реальна можливість розширити команду талановитими та мотивованими фахівцями, які здатні руйнувати стереотипи та робити внесок у розвиток економіки країни”, - каже керівниця дирекції віддаленої підтримки клієнтів ПриватБанку Оксана Аношечкіна.
Також співробітники банку пройшли спеціалізовані тренінги з безбар'єрної взаємодії, аби коректно і толерантно спілкуватися з колегами, які мають порушення слуху. Банк спільно із фахівцями підготував професійних тренерів та наставників, які опанували жестову мову, щоб навчання нових співробітників було ще доступнішим.
А всі навчальні відео банку тепер містять субтитри і також доступний текстовий конспект.
Нагадаємо, від вересня відеоматеріали ПриватБанку доступні українською жестовою мовою, щоб ще більше клієнтів могли зручно отримувати важливу банківську інформацію.
