Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Обслуговування ваших рахунків призупинено до моменту оновлення анкетних даних в Приват24 або у відділенні банку

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Як оновити анкетні дані в базі банку?

Оновити персональні дані можна двома способами: 1) Завантажити інформацію через Приват24; 2) Звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН.

На який час буде обмежено користування рахунками?

Обслуговування ваших карткових рахунків буде зупинено до актуалізації даних.

Чому я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?

Відповідно до чинного Закону України про запобігання та протидію легалізації коштів банк зобов’язаний вживати заходів для належної перевірки й забезпечувати актуальність отриманих та наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів або їхніх копій.

Як часто я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?

Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ від 20.05.2020 № 65, але не рідше ніж раз на п’ять років.

Чи маю я оновлювати анкетні дані, якщо вони не змінилися?

Навіть якщо ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк усе одно має отримати документальне підтвердження їхньої чинності й оновити вашу інформацію в анкеті-опитувальнику.

Як пройти актуалізацію в Приват24?

Крок 1. Увійти в оновлений Приват24 Крок 2. Натиснути "Актуалізувати інформацію" та підтвердити операцію за допомогою ПІН-коду від особистої картки. Крок 3. Заповнити особисті дані/додати необхідні документи Крок 4. Підписати анкету Крок 5. Отримати результат перевірки в PUSH-повідомлені