Інформаційна безпека

Інформаційна безпека

«Потрібно 20 років, щоб створити репутацію, і кілька хвилин кіберінциденту для її руйнування» (Стефан Наппо).

Політика інформаційної безпеки

Політика інформаційної безпеки

Політика поширюється на банк у цілому та повинна використовуватися для всіх критичних бізнес-процесів/банківських продуктів.

The English version of the document can be viewed at this link.

Проект BugBounty – будь першим, хто розкриє проблему безпеки

Проект BugBounty – будь першим, хто розкриє проблему безпеки

Навіть високий рівень безпеки не означає повної невразливості! Якщо вам відомі «слабкі місця» в банківських системах, а також будь-яких веб-ресурсах ПриватБанку, повідомте про це на сторінці https://bugbounty.privatbank.ua/login та отримайте винагороду до 1 000 USD в разі підтвердження та усунення проблем фахівцями банку.

Рекомендації клієнтам

ПриватБанк гарантує збереження ваших персональних даних, однак ви також маєте дбати про їхню безпеку. В Україні почастішали випадки розсилання електронних листів зі шкідливим програмним забезпеченням. Тому будьте уважними та користуйтеся порадами нижче.
Фізичним особам
Бізнес-клієнтам

Правило № 1
Ніколи не діліться персональними даними, як-от ПІН-кодом, паролями чи інформацією про банківські картки, навіть якщо особа представляється працівником банку. Запам’ятайте: банк ніколи не запитує цієї інформації.

Правило № 2
Не залишайте своїх карток без нагляду. Ніколи не записуйте ПІН-код на картці або в легкодоступному місці.

Правило № 3
Не відповідайте на дзвінки з підозрілих номерів. Якщо вам зателефонували з незнайомого номера й запитують фінансові дані, не надавайте їх. Краще зателефонуйте до банку на офіційний номер.

Правило № 4
Використовуйте двоетапну перевірку для входу до пошти та банківських застосунків.

Правило № 5
Створюйте складні паролі, які містять великі і малі літери, цифри та спеціальні символи. Уникайте використання однакових паролів для різних акаунтів.

Правило № 6
Використовуйте ліцензійне антивірусне програмне забезпечення та регулярно його оновлюйте.

Правило № 7
Не використовуйте публічний Wi-Fi для проведення фінансових операцій. Під’єднуйтеся тільки до захищених мереж або мобільних точок доступу.

Правило № 8
Активуйте функції розпізнавання відбитків пальців або обличчя на смартфоні. Це ускладнить доступ до персональної інформації в разі втрати чи крадіжки смартфона.

Що треба зробити в разі втрати смартфона:

  • якщо було здійснено вхід у поштовий акаунт, то потрібно його терміново заблокувати;
  • якщо було здійснено авторизований вхід у Приват24, негайно заблокуйте акаунт, зателефонувавши на номер 3700.