Квитки на транспорт

Оформлюйте квитки на поїзд зручно та швидко

Офіційний партнер «Укрзалізниці».
Будь-які напрямки в межах України.
Зручний пошук рейсів за допомогою сортування і фільтрів.
Вчасне нагадування про відправлення.

Сервіси для пасажирів

Пошук квитків між сусідніми станціями

Пошук квитків між сусідніми станціями

Якщо на потрібному для вас поїзді вільних місць не залишилося, ви можете скористатися пошуком квитків між сусідніми станціями. Система автоматично підбере станції в межах вашого маршруту, тож висадку чи посадку здійсните там, де вам потрібно :)
Квитки в обидві сторони

Квитки в обидві сторони

Оформити квитки можна в обидві сторони. Ще й знижку 10% можете отримати в разі купівлі квитків туди та назад на поїзд категорії «Інтерсіті+».
Зручний спосіб оплати

Зручний спосіб оплати

Розрахуватися можна карткою ПриватБанку – потрібно вибрати її з переліку доступних карт під час оформлення. Також можете використати картку іншого банку.

Тарифи

Тариф на оформлення квитка на поїзд 0–20 грн від вартості квитка

Поширенi питання

Чи можна оформити квитки на міжнародні рейси?

На жаль, оформлення квитків на міжнародні рейси в каналах ПриватБанку заборонено «Укрзалізницею».

Як скористатися електронним квитком на поїзд (з QR-кодом)?

Показати квиток з QR-кодом на екрані смартфона й надати документ, що посвідчує особу пасажира. Друкувати квиток не обов’язково.

Як скористатися не електронним квитком на поїзд (код замовлення)?

Обміняти код замовлення на квиток у будь-якій автоматизованій касі залізничного вокзалу України мінімум за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Які дії пасажира, якщо прізвище або ім’я зазначено у квитку з помилкою?

Допускається до трьох помилок у написанні прізвища та імені, якщо вони не впливають на звучання. Повертати квиток або купувати новий не потрібно.

Як оформити документ на перевезення тварини або багажу?

Під час оформлення квитка на поїзд на етапі заповнення даних про пасажира потрібно встановити прапорець навпроти потрібного перевізного документа на тварину, багаж або апаратуру. Вартість перевізного документа буде додано до загальної вартості квитка.

Як повернути квитки?

В архіві квитків потрібно натиснути кнопку «Повернути квиток».

Кнопка з'являється в архіві через 30 хвилин після оформлення квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше однієї години.

Якщо квиток потрібно повернути в цей проміжок часу, зверніться до каси вокзалу.

Як повернути квитки, які були роздруковані в касі вокзалу?

Потрібно звернутися до каси вокзалу з роздрукованим оригінальним квитком і документом, що підтверджує особу.

Як дізнатися інформацію про скасування рейсу?

Для отримання роз'яснень пасажир повинен звернутися в довідкову службу «Укрзалізниці».

Які документи я можу надати для звітності про відрядження?

Згідно з наказом «Про затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті» № 331/137 від 30.05.2013 посадковий документ є розрахунковим фіскалізованим документом. До бухгалтерії або казначейства потрібно надати роздрукований посадковий документ як доказ здійснення поїздки.