Порядок взаємодії зі споживачами, які належать до захищеної категорії, для врегулювання проблемної заборгованості

Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості в період дії воєнного стану в Україні» визначено порядок взаємодії зі споживачами, які належать до захищеної категорії, та їхніми близькими особами для врегулювання простроченої заборгованості.

Хто саме належить до захищеної категорії?

  • Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.
  • Військовослужбовці, які отримали інвалідність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.
  • Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи зникли безвісти.
  • Особи, які перебувають у полоні, з якими втрачено зв’язок або які зникли безвісти.

Щоб підтвердити належність до захищеної категорії, потрібно надати в банк відповідні документи.

 

Які документи підтверджують належність до захищеної категорії?

  • Для військовослужбовців ЗСУ, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України: довідка про належність до захищеної категорії, складена за формою, встановленою додатком № 2 цього Закону.
  • Для військовослужбовців, які отримали інвалідність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби: посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
  • Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли: посвідчення члена сім’ї загиблого.
  • Для осіб, які перебувають у полоні, з якими втрачено зв’язок або які зникли безвісти, і для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти: довідка від державного підприємства, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні чи перебуває в заручниках держави-агресора, зникла безвісти або додана до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок.

Разом із підтверджувальним документом потрібно надати повідомлення про належність до захищеної категорії:

Шаблон повідомлення від клієнта

Шаблон повідомлення від третьої особи

 

Хто може надати в банк документи, що підтверджують належність до захищеної категорії?

Оригінали (або копії) документів, що підтверджують належність споживача до захищеної категорії, може надати сам споживач, а також його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі.

 

Через який канал можна подати в банк документи, що підтверджують належність до захищеної категорії?

Повідомлення споживачів про належність особи до захищеної категорії приймаються через такі канали:
 

Цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку:

  • у межах України (безкоштовно з мобільних номерів): 3700
  • для дзвінків із-за кордону: +38 (073) 716 11 31

Електронна пошта: help@pb.ua
Адреса для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49000


Подати документи можна:

  • у відділенні банку;

  • через чат «Допомога Онлайн» за допомогою чат-бота:

       Крок 1. Зайдіть у чат.
       Крок 2. Пройдіть авторизацію.
       Крок 3. Напишіть у чат «Захищена категорія населення».
       Крок 4. Виберіть пункт «Додати документи онлайн», натисніть кнопку «Далі» й дотримуйтесь інструкцій.

 

Як клієнт дізнається, що документи прийнято?

Після валідації документів клієнт отримує повідомлення.

 

Яка процедура передбачена?

  1. Клієнт/третя особа надає підтверджувальні документи разом із повідомленням про належність до захищеної категорії.
  2. У разі успішної валідації наданих документів комунікації від Банку щодо погашення простроченої заборгованості припиняються.

Зверніть увагу! Умови кредитування не змінюються – лише призупиняється безпосередня взаємодія з ініціативи банку, при цьому позовна робота може проводитися.

 

На який період взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено?

Взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено в період дії воєнного стану в Україні (з 24.02.2022) та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, або до моменту повідомлення споживачем про втрату належності до захищеної категорії, або до моменту самостійного встановлення банком інформації про втрату споживачем належності до захищеної категорії.