SmartID: Кваліфікований електронний підпис

SmartID:   Кваліфікований електронний підпис

Підписуйте документи там, де зручно вам!

Без флешок і плагінів. Завжди у вашому смартфоні.

Навіщо використовувати SmartID?

Навіщо використовувати SmartID?

SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом вашого власноручного підпису.

Ви можете підписувати документи та звіти, підтверджувати особистість та отримувати послуги онлайн за допомогою свого смартфону – додаткових пристроїв і додатків для зберігання е-підпису не потрібно.

SmartID зберігається в захищеному хмарному сховищі, а використання е-підпису підтверджено Законом України «Про електронні довірчі послуги».

Звичайний ЕЦП

Потрібно встановлювати спеціальний плагін або мати при собі флешку

Можна підписати тільки на робочому комп’ютері

Ключі зберігаються на комп’ютері або флешці

SmartID

Не потрібно жодних налаштувань або носіїв – тільки смартфон

Підписуйте де зручно – SmartID завжди в Privat24

Ключі надійно зберігаються в хмарному сховищі

Як використовувати підпис Smart-ID у «Приват24 для бізнесу»?

Як використовувати підпис Smart-ID у «Приват24 для бізнесу»?
  1. Створіть свій Smart-ID. Для цього:
    1. у мобільному додатку «Приват24 Бізнес» натисніть кнопку «Налаштування»;
    2. виберіть зі списку Smart-ID і компанію, для якої потрібно генерувати Smart-ID;
    3. зазначте пароль для Smart-ID англійською мовою з використанням літер і цифр (мінімум 8 символів).
  2. Ключ створено!


    1. Підписуйте платежі Smart-ID у мобільному додатку «Приват24 Бізнес». Для цього:
      1. створіть платіж або зайдіть до вже створеного платежу;
      2. натисніть «Підписати»;
      3. виберіть зі списку Smart-ID.
    Інструкція

Де я можу використовувати SmartID?

На будь-якому ресурсі, який інтегрував API. Якщо така інтеграція є, в інструментах для підписання відобразиться значок SmartID.

Документ підписується за допомогою Privat24, тому SmartID неможливо втратити, забути чи скомпрометувати.

Для партнерів

Зателефонуйте мені

Дякуємо за Вашу заявку

Наш співробітник зв'яжеться з Вами
найближчим часом,
щоб уточнити деталі

Дякуємо, що зацікавились продуктом!

Нажаль, виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, ще раз,
але пізніше

SmartID – безкоштовний сервіс. Ви можете інтегрувати його через API, а ваші співробітники будуть використовувати підпис за допомогою Privat24.

Поширенi питання

Чи можу я делегувати право підпису за своїм SmartID?

Ні. SmartID – це аналог вашого власноручного підпису. Делегувати його неможливо, але ви можете надати повноваження на підпис бухгалтеру за його SmartID.

На яких ресурсах я вже зараз можу використовувати Smart-ID?

  1. Інтернет-банк Приват24 для фізичних осіб (наприклад, для підписання платежів)
  2. Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» (підпис платежів, зарплатних відомостей тощо)
  3. Електронна звітність
  4. Електронний документообіг
  5. Paperless
  6. id.gov.ua
  7. Електронний кабінет податкової
  8. Додаток «Дія»

А найближчим часом сервіс буде додано до державних ресурсів, що передбачають авторизацію за допомогою КЕП.

Як відкликати Smart-ID?

Крок 1. Зайдіть на сайт АЦСК ПриватБанку → вкладка «Online-сервіси» → Відкликати сертифікат → Відкликати сертифікат за допомогою Smart-ID (https://acsk.privatbank.ua/revoke).

Крок 2. Відскануйте QR-код через мобільний додаток «Приват24 бізнес», виберіть підприємство й зазначте пароль Smart-ID.

Крок 3. Виберіть ключ або кілька ключів для відкликання й натисніть на кнопку «Відкликати».

Крок 4. Відскануйте QR-код через мобільний додаток «Приват24 Бізнес», виберіть підприємство й зазначте пароль Smart-ID.

Крок 5. Ключ успішно відкликано.