Переказ на картку / рахунок в іншому банку

Проведення операції:

від 15 хв. до 3 днів

Ви можете здійснювати платежі через Інтернет-банк Приват24, додаток Приват24, термінали самообслуговування, банкомати, а також у відділеннях.

Тарифи

з картки «Універсальна»
З картки для виплат, Дія.Картки
з преміальної картки
з Корпоративної картки
з картки іншого банку
а також з миттєвих та особистих карток, віртуальних рахунків, Інтернет-карток та Карток Юніора
Власні (не кредитні) кошти
На рахунок в іншому українському банку (платіж по Україні) Тариф за платіж
На картку будь-якого банку України (P2P) 0,5% (min 5 грн) у т.ч. через сервіси інших банків
На картку Mastercard закордонного банку 1% (min 50 грн)
На картку Visa закордонного банку 1% (min 50 грн)
Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Quasi Cash операції*) 2%
З картки на міжнародну картку не через сервіси ПриватБанку 1%
Комісія за здійснення внутрішньодержавного переказу з quasi cash в каналах не ПриватБанку (в сервісах інших банків) 1%
Кредитні кошти
На рахунок в іншому українському банку (платіж по Україні) Тариф за платіж +3%
На картку будь-якого банку України (P2P) 0,5% (min 5 грн) + 3%, зокрема й через сервіси інших банків
На картку Mastercard закордонного банку 1% (min 50 грн)
На картку Visa закордонного банку 1% (min 50 грн)
Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Quasi Cash операції) 2% (+ 3% за використання кредитних коштів**)
Комісія за здійснення внутрішньодержавного переказу з quasi cash в каналах не ПриватБанку (в сервісах інших банків) 1% + 3% від суми**

* До таких операцій належать: перекази на користь букмекерських компаній, здійснення операцій у казино та інших гральних закладах, зокрема й у мережі інтернет, купівля лотерейних білетів, поповнення електронних гаманців тощо.

** Здійснення операцій, пов’язаних з переказами на користь букмекерських компаній, а також здійснення операцій у казино та інших гральних закладах за рахунок кредитних коштів заборонено Постановою Правління Національного банку України від 21 червня 2024 року № 72. Операції з гральним бізнесом за кредитні кошти заборонено.

Детальніше про способи переказів, обмеження та ліміти.

Поширені запитання

Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?

Максимальна сума переказу між картками – 15 000 грн за один день.

Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно невідкладно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для Вашого номера буде заблоковано.

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Навіть якщо в клієнтську підтримку телефонує Ваша довірена особа, пароль та інформація щодо платежу надійдуть тільки на Ваш мобільний номер, внесений до бази банку. Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. У разі необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку

Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?

Пароль та інформація про платіж надходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні буде зазначено реквізити та суму платежу, тому перед тим, як назвати операторові пароль, Ви зможете все перевірити.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Навіщо потрібний номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний у тому випадку, якщо Ви захочете надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про проведений на його адресу платіж. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте операторові:
- номер Вашого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача.

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

Зателефонувавши Ви можете здійснити переказ у гривні на рахунок у будь-якому українському банку.

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні для номерів усіх мобільних операторів.

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам потрібно буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку – цю послугу буде підключено автоматично.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map/

Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?

Якщо ПІН-код буде введено неправильно 5 разів підряд, картка буде вилучена банкоматом.

Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?

Якщо Ви зазначите існуючий номер картки, то її буде поповнено. Тому перевіряйте, будь ласка, правильність введення номера перед підтвердженням платежу.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map/

Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?

Браузер клієнта повинен підтримувати роботу за протоколом SSL з довжиною ключа 128 біт. Вам необхідно встановити останню версію інтернет-браузера, що використовується Вами. Змініть у разі необхідності налаштування браузера за зразком:
  • пу пункті меню «Властивості»/«Зміст»/«Автозаповнення» відключити режим автозаповнення імен користувачів і паролів у формах
  • у пункті меню «Властивості»/«Додатково»/«Безпека» вибрати «Не зберігати зашифровані сторінки на диск».

Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?

Ні, це неможливо.

У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?

Регістр букв в SMS-командах не має значення.

Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?

Якщо в результаті перевипуску номер картки залишився без змін, нова реєстрація не потрібна.

Чи можна за допомогою додатка Приват24 зв’язатися зі співробітником банку?

Так! Зробити це Ви можете 4 такими способами:
- написавши в чат;
- написавши лист до банку;
- зателефонувавши в Skype;
- за допомогою звичайного телефонного дзвінка.
І все це в один клік!

Чи можу я використовувати додаток Приват24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?

Так! Ви можете за допомогою будь-якої банківської картки поповнити рахунок мобільного телефону, зазначивши номер самостійно або вибравши його з телефонної книги. Основні команди SMS-банкінгу також доступні до введення логіна та пароля. Ви можете ознайомитися з усіма функціями додатка, натиснувши «Демо» на екрані входу. Для керування своїми рахунками Вам потрібно зареєструватися.

Як зареєструватися в додатку Приват24?

Ви можете зареєструватися на сайті www.privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Приват24?

Навіть вкравши у Вас телефон, зловмисник не зможе вкрасти Ваші гроші – для входу в додаток буде потрібний пароль від Приват24. Якщо Ви нещодавно запускали додаток, під час закриття або в разі відсутності активності з Вашого боку він автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: Вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви загубили телефон! Зробити це можна, зателефонувавши на номер 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Приват24?

Абсолютно! Додаток шифрує дані, що передаються в банк й отримуються від його серверів. Ваші рахунки та гроші на них завжди в безпеці.

Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна»:
Крок 1. Введіть новий номер телефону.
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».
Крок 3. Підтвердьте операцію ще раз паролем, що надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?

Для змінення неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін. Уточніть, що старий номер телефону неактивний.

Як змінити свій пароль входу в Приват24?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.

Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?

У меню Всі послуги >> Картки >>Додати картку:
Крок 1. Введіть номер картки, натисніть «Надіслати».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Протягом 3 хвилин заявку буде опрацьовано, картку буде додано.

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Пройдіть за посиланням http://privat24.ua/ та натисніть «Забули пароль?»:
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, останні 4 цифри номера картки, адресу електронної пошти та новий пароль.
Крок 2. Введіть динамічний пароль, що надійшов на Ваш телефон і підтвердьте змінення пароля.