Як відмовитися від рекламних повідомлень

Ви завжди можете відписатися від рекламних повідомлень.
Для цього скористайтеся нашими підказками нижче.

Рекламні дзвінки, SMS та повідомлення у Приват24

Відписатися від рекламних повідомлень банку можна, звернувшись:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону);
  • у чат «Допомога Онлайн» на сайті банку чи в додатку Приват24;
  • до відділення банку;
  • до співробітника під час вхідного дзвінка з пропозицією від банку.

Відписка поширюється на рекламні дзвінки, SMS та повідомлення в мобільний додаток Приват24. Вона діятиме протягом 180 днів. Продовжити блокування повідомлень потрібно за повторним зверненням.

 

 

 

 

Повідомлення на електронну пошту

Відписатися від отримання листів можна самостійно в будь-якому е-mail-повідомленні від ПриватБанку. Посилання на відписку міститься в нижній частині листа:
 

 

Відписка від листів за конкретним типом повідомлень встановлюється на електронну адресу, за якою оформлено відписку без кінцевого терміну.

 

 

 

 

Повідомлення у Viber в чаті PrivatBankPromo

Відписатися від отримання повідомлень у чаті Viber можна самостійно на вашому пристрої. Вимкнути отримання повідомлень можна, змінивши положення перемикача «Отримувати повідомлення» в налаштуваннях чату.
 

 

 

 

 

Повідомлення RCS у чаті PrivatBankPromo на пристроях Android

Відмовитися від отримання повідомлень, що надходять у чат PrivatBankPromo додатку «Повідомлення» на платформі Android, можна самостійно в налаштуваннях вашого пристрою згідно з Довідкою:
 

 

Як заблокувати повідомлення компанії чи поскаржитися на них

Якщо ви більше не хочете отримувати від компанії повідомлення, заблокуйте її.
 

  1. Відкрийте додаток «Повідомлення».
  2. Відкрийте чат із компанією, яку хочете заблокувати.
  3. Натисніть значок додаткових опцій «Більше», а потім – «Інформація й параметри».
  4. Виберіть «Параметри» і скористайтеся «Заблокувати [назва компанії]».
  5. Виберіть один із наведених нижче варіантів.
  • Позначити як спам. Установіть цей прапорець, щоб повідомити Google про спам або некоректну поведінку з боку компанії. У результаті компанію буде заблоковано.
  • Заблокувати. Підтвердьте, що ви хочете заблокувати компанію.

Підказка
Коли ви заблокуєте компанію, чат із нею переміститься в папку «Спам і заблоковані». Щоб переглянути повідомлення компаній, які ви заблокували, натисніть значок «Більше» і потім – «Спам і заблоковані».

 

 

 

 

Як відновити підписку на повідомлення

Щоб відновити підписку на повідомлення, потрібно звернутися:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону);
  • у чат «Допомога Онлайн»;
  • до відділення банку.

Зауважте, що відновлення надсилання рекламних листів відбудеться за всіма раніше встановленими відписками за вашою електронною адресою.