Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

З 14.12.2018 оплати в деяких POS-терміналах з кредитних коштів може бути відхилено, щоб уникнути несподіваних комісій.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав це повідомлення?

Ми хочемо захистити вас від несподіваних комісій у разі оплати карткою, тому інформуємо, що з 14.12.2018 оплати в деяких POS-терміналах у рахунок кредитних коштів може бути відхилено.

Чому виникає додаткова комісія?

Ми помітили, що деякі торгові точки оплату карткою в POS-терміналі стали технічно проводити як переказ коштів між картками фізичних осіб. Ви, наприклад, оплачуєте покупку в магазині карткою через POS-термінал. Але нам магазин передає іншу інформацію, ніби ви щойно здійснили грошовий переказ (наче, наприклад, ви переказали через Приват24 гроші комусь на картку). Так торгові точки знижують свої витрати. Але це призводить до того, що витрати можуть зрости у вас. Адже в разі переказу грошей між картками в рахунок кредитних коштів стягується комісія 4%. Ми хочемо захистити вас від несподіваних комісій, оскільки такі ситуації, на жаль, трапляються все частіше.

Що буде, якщо я платитиму за рахунок особистих грошей?

Оплати в рахунок власних коштів проходитимуть без проблем і без додаткових комісій.

Як можна уникнути подібних ситуацій?

Ви можете попросити співробітника торгової точки провести платіж через термінал іншого банку. Наприклад, через термінал ПриватБанку – у цьому разі несподіваних комісій не виникне, і ви зможете провести оплату навіть у рахунок кредитних коштів.