Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

На рахунок {{ATTR2}} виконавча служба наклала арешт. Детальніше

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надіслали це повідомленя?

Банк отримав повідомлення від виконавчої служби {{ATTR1}} про арешт вашого рахунку. Копію постанови виконавча служба надіслала вам для ознайомлення

Як дізнатися про причину арешту? Хто стягувач?

Будь ласка, уточніть причину у виконавчій службі

Коли банк розблокує мій рахунок?

Після отримання постанови про повне зняття арешту від виконавчої служби.

У який строк після отримання постанови банк відновить операції за моїми рахунками?

Протягом 1–3 днів після отримання постанови про зняття арешту.

Де я можу перевірити причину накладення арешту на мою картку(-и)/ рахунок(-и)?

Перевірити інформацію можна на порталі Єдиного реєстру боржників Міністерства юстиції України: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors Більше інформації можна отримати, звернувшись у Контакт-центр виконавчої служби: тел. +38 (044) 364 23 93 Або в додатку «Дія» Більше інформації можна отримати, звернувшись у контакт-центр виконавчої служби: тел. +38(044) 364 23 93 Або у додатку «Дія»